سردار آزمون:بازی در سطح ملی با باشگاهی متفاوت است

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۳۷
    کد خبر :149700

مهاجم لژیونر ایران در لیگ فوتبال روسیه معتقد است شرایط بازی و گلزنی در سطح ملی با باشگاهی متفاوت است.

به گزارش بازتاب ، سردار آزمون در مصاحبه‌ای با اسپورت‌بیزینس در مورد بازی در تیم روسی و همچنین تیم ملی صحبت کرده است.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا در تیم ملی ۲۲ گل در ۳۰ بازی زده اما در رده باشگاهی چنین عملکردی نداشته‌،پاسخ داد:بازی برای تیم ملی با حضور در رده باشگاهی متفاوت است.به خصوص که بحث احساسات نیز وجوددارد.در تیم ملی ارتباطات میان بازیکنان و شور و هیجان هواداران برای بازی بیشتر است.البته این امر به معنای آن نیست که بازی در سطح ملی راحت باشد.به هرحال رقبا با یکدیگر مشکلی ندارند.

در این مصاحبه گلزن تیم ملی درمورد قربان بردیف، مربی خود نیز صحبت کرد. آزمون در پاسخ به این پرسش که از روبین کازان به روستف و سپس بازگشت به کازان را به خاطر حضور این مربی انجام داده نیز عنوان کرد:نمی‌خواهم هیاهو راه بیندازم.اما او مربی است که اعتمادمی‌خواهد.چرا که او وقتی نتایج را می‌بینیدو متوجه می‌شوید دستاوردش چه ارزش بالایی داشته و در آنصورت که از طرف مربی اعتماد می‌گیرید.

وی در مورد نحوه همکاری با مربی خود در روبین نیز عنوان کرددر شرایط کنونی قربان بکیویچ یکی از بهترین مربیان روسیه است.در کازان همه برایش احترام زیادی قائل هستند.او انسانی فوق‌العاده است.

آزمون در بخشی دیگر این گفت‌وگو در ارتباط با برنامه‌های تیم ملی در جام جهانی عنوان کرد:همه بازیکنان نمی‌توانند در جام جهانی بازی کنند. تلاش می کنم با کمک دیگر هم‌تیمی‌هایم از مرحله گروهی صعود کنیم.

وی همچنین در این مصاحبه از زلاتان ایبراهیموویچ نیز صحبت کرده و او را اسطوره خویش معرفی کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید