رحیمی: امیدوارم با توجه به فرا رسیدن فصل سرما هر چه زودتر سرپناه مطلوبی برای زلزله‌زدگان فراهم شود

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۳۰
    کد خبر :149692

دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک گفت: وقتی دیدیم حضور ما در میان مردم و درددل با ما، مقداری از رنج و آلام آنها را کاست، بسیار خوشحال شدیم.

به گزارش فارس، حسن رحیمی درباره حضور ملی‌پوشان کشتی در جمع زلزله‌زدگان کرمانشاه گفت: در سفر به استان کرمانشاه سعی کردیم با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته بیشتر از مناطق و روستاهایی بازدید کنیم که کمتر مورد توجه بودند.

دارنده مدال برنز المپیک تاکید کرد: در این سفر بیشتر تلاش کردیم اقلام خوراکی، شیرخشک، لباس گرم و وسایل مورد نیاز نوزادان و کودکان را به همراه بیاوریم و میان زلزله‌زدگان توزیع کنیم. خوشبختانه آب و مواد غذایی به حد چند روز آینده در آن مناطق وجود داشت و از مردم می‌خواهیم که پتو، لباس گرم، شیرخشک و لوازم بهداشتی به آن مناطق ارسال کنند.

دارنده مدال طلای کشتی جهان گفت: وقتی دیدیم حضور ما در میان مردم و درددل با ما، مقداری از رنج و آلام آنها را کاست، بسیار خوشحال شدیم و امیدوارم با توجه به فرا رسیدن فصل سرما هر چه زودتر سرپناه مطلوبی برای این عزیزان فراهم شود. امیدوارم کمک‌ها تنها معطوف به این چند روز نباشد؛ از مسئولان می‌خواهم در راه توزیع کمک‌های مردمی سازماندهی بهتری وجود داشته باشد تا کمک‌ها در اختیار تمامی مردم قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید