بديعی در پست نايب رييس كنفدراسيون آسيا ابقا شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۵۴
    کد خبر :149289

در جلسه هيئت رييسه كنفدراسيون تنيس روي ميز آسيا افشين بديعی به عنوان نايب رييس كنفدراسيون آسيا انتخاب شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از پایگاه‌اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، جلسه هیات رئیسه تنیس روی میز کنفدراسیون آسیا در شهر فوکاوا ژاپن برگزار و تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

قبل از هر چیز انتخاب نواب رییس کنفدراسیون مورد بحث قرار گرفت که اختیار آن قبلا توسط مجمع عمومی کنفدراسیون به هیئت رییسه واگذار شده بود. در این مرحله با پشتیبانی قاطع شای زنهوا رییس کنفدراسیون و تصویب کلیه اعضا، افشین بدیعی برای یک دوره چهار ساله دیگر به سمت نایب رییس کنفدراسیون و مسئول بخش آسیای میانه انتخاب شد.

افشین بدیعی از چهره های با نفوذ تنیس روی میز دنیا می باشد که قبل از این و طی سالدهای متمادی بطور مرتب از طرف همه ادوار روسای فدراسیون های ایران مورد تایید بوده است. هیئت رییسه همچنین با پیشنهاد مهندس افشین بدیعی در خصوص نحوه انتخاب تیم نوجوانان آسیا موافقت کرد.

بر اساس این پیشنهاد از سال آینده سه نفر اول تیم منتخب نوجوانان آسیا مطابق روال قبل بر اساس نتایج مسابقات قهرمانی قاره انتخاب خواهند شد، لیکن انتخاب نفر چهارم از مناطق غیر از شرق آسیا و بر اساس رنکینگ آی تی تی اف صورت خواهد پذیرفت. تصویب این پیشنهاد راه را برای عضویت بازیکنان نوجوان کشورمان در تیم منتخب قاره باز خواهد نمود.

رویدادهای مختلف قاره، سیستم رنکینگ جدید آی تی تی اف، وب سایت کنفدراسیون و همچنین برنامه های توسعه و هوپس از جمله موارد دیگری بودند که در این جلسه دو روزه مورد بحث و برسی قرار گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید