کمک هزینه تئاتر دانشگاهی پرداخت می‌شود

    کد خبر :14926

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به پایان جشنواره بیستم تئاتر دانشگاهی اظهار کرد که کمک هزینه های مدنظر در هفته جاری به گروه ها پرداخت می شود.

فضل الله ایرجی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره وضعیت پرداخت کمک هزینه گروه های شرکت کننده در بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با توجه به اینکه این جشنواره امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به کار خود پایان می دهد گفت: وضعیت مالی دانشجویان شرکت کننده در جشنواره تئاتر دانشگاهی برای ما قابل درک است اما وضعیت پیش آمده و پرداخت نشدن کمک هزینه ها به دلیل محدودیت های مالی و اداری بوده و سوءتدبیری در این زمینه وجود نداشته است.

وی اظهار کرد: در هفته جاری قطعا کمک هزینه گروه های شرکت کننده در بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران پرداخت می شود. خودمان این را دوست داریم که بتوانیم از فضای تئاتر دانشجویی حمایت کنیم و از این رو از روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه به دوستان اعلام کردیم که حتی از حساب های شخصی برای پرداخت این کمک هزینه ها به گروه های حاضر در جشنواره اقدام شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم یادآور شد: آقای مهدی گمار دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران می داند که ما هیچ مشکلی برای پرداخت کمک هزینه ها نداریم و این وظیفه ما است که حتی از حساب شخصی نسبت به پرداخت این مبالغ اقدام کنیم و برای این کار هیچ منتی نمی گذاریم.

ایرجی با بیان اینکه ما محدودیت هایی که به دلیل پرداخت نشدن کمک هزینه ها برای گروه ها ایجاد شده می پذیریم، افزود: از سوی دیگر از دانشجویان و فعالان تئاتر دانشجویی حاضر در جشنواره تئاتر دانشگاهی نیز خواستار کمی صبر و حوصله هستیم.

وی تأکید کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا جریان جشنواره تئاتر دانشگاهی زنده بماند و به رشد و اعتلای خود ادامه دهد.

این مدیر فرهنگی وزارت علوم درباره حمایت این وزارتخانه از اجرای عمومی آثار بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، گفت: ما در سال های گذشته حتی به تعهداتی که دیگران داده بودند و عملی نشده بود، پایبند بودیم و آنها را انجام دادیم. قطعا در پیگیری های خود من، حمایت از اجرای عمومی آثار وجود دارد.

ایرجی در پایان عنوان کرد: از طریق مذاکرات و رایزنی هایی که انجام می دهیم، شرایط را برای اجرای عمومی آثار مهیا می کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید