دختر 8 ساله، قربانی چند شیطان صفت شد

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ۹:۰۴
    کد خبر :149089

خانواده یک دختر 8 ساله فیلیپینی که خود را برای برگزاری مراسم جشن تولد 8 سالگی دخترشان آماده می کردند در بعدازظهر همان روز مراسم خاکسپاری وی را برگزار کردند.

آنها در بعدازظهر روز تولد 8 سالگی تولد دختر خود و زمانی که خود را برای برپایی جشن آماده می کردند متوجه ناپدید شدن وی شدند. یک از شاهدان عینی مدعی شد که این دختر بیچاره را به همراه نانوای محل دیده است که در حال قدم زدن بودند.

سرانجام پلیس، قربانی را با جمجمه ای شکسته در حالی که به قتل رسیده و در یک باغ دفن شده بود پیدا کرد. پلیس سپس مرد نانوا را که ” مارک انگ کونگ ” نام داشت و در حالی که مشغول شستن لباس های خونین خود بود دستگیر کرد. وی در بازجویی های خود اعتراف کرد که چند نفر دیگر این دختر را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و سپس به قتل رسانده اند. وی اضافه کرد که آنها از او خواسته بودند تا این دختر را به محلی خلوت بکشاند و آنها سپس نقشه شیطانی خود را عملی کردند. وی گفت از ترس شناسایی اش، مجبور شده است تا دختر را در یک باغ دفن کند.

گفتنی است؛ در حالی که این مرد به زندان محکوم شده است، عملیات پلیس فیلیپین برای دستگیری همدستان احتمالی این مرد ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید