امنیت ایران را مشارکت مردم در انتخابات رقم می‌زند

    کد خبر :14902

رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار می‌گوید: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، امنیت و آرامش را بر کشور حاکم و نظام را بیمه می‌کند.

اولیا علی بیگی ، اظهار کرد: مردم همواره پس از انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها و رویدادهای حساس کشور حضور داشته و به وظیفه خود عمل کرده‌اند و لذا انتظار این است که در انتخابات ریاست جمهوری نیز پای صندوق‌های رای بیایند و مشارکت حداکثری خود را نشان بدهند.

وی افزود: در شرایطی قرار داریم که حضور با شکوه مردم تاثیر به‌سزایی در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دارد و هرچه این حضور باشکوهتر باشد، امنیت کشور تامین خواهد شد.

رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای نظام جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند، اظهار کرد: هیچ حکومتی بدون مشارکت و نقش مردم در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های مهم و کلان کشور مشروعیت نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: مردم با نمایش گذاشتن غرور ملی و حضور در انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت آینده خود و مملکت را رقم خواهند زد.

این مقام مسئول کارگری با بیان اینکه برگزاری انتخابات هم به لحاظ مالی و هم سیاسی برای مملکت هزینه‌ دارد، ابراز امیدواری کرد که حضور حداکثری مردم انتخابات را به دور دوم نکشاند و در همان دور اول سرنوشت دولت دوازدهم مشخص شود.

وی در عین حال نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را به رعایت اخلاق دعوت کرد و گفت: نامزدها اسوه و الگوی جامعه هستند و مردم رفتار و گفتار را می بینند و تحلیل می‌کنند، لذا در عین اینکه شعارها و رفتار نامزدها باید مبتنی بر اخلاق اسلامی باشد و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند، باید از وعده‌هایی که عملیاتی و قابل اجرا نیست بپرهیزند.

به گفته رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار، در صورتی که وعده‌های تبلیغاتی به ثمر نرسد و محقق نشود موجب دلسردی و بی اعتمادی مردم خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید