شروع تور کنسرت های استانی “فریدون آسرایی”

    کد خبر :148952

کنسرت فریدون آسرایی روز جمعه 17 آذر ماه ساعات 18:30 در سالن وحدت آزادشهر برگزار می شود و این خواننده قطعه هایی از آلبوم جدید “عشق یعنی” همراه با مجموعه ای از آثار پرطرفدارش را روی صحنه می برد.

به گزارش افکارنیوز، فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین سری فعالیت های موسیقایی خود با طرفدارانش در استان گلستان دیدار می کند.

خواننده آهای خشکل عاشق بعد از کنسرت پاییزی خود در روز 16 آذرماه بلافاصله در شهر آزادشهر استان گلستان قطعه هایی را از آلبوم جدید “عشق یعنی” همراه با مجموعه ای از آثار پرطرفدارش روی صحنه می برد.

آسرایی در اجرای پاییزی خود قطعه هایی از جمله “عشق یعنی”، “کبوتر”، “گل هیاهو” یا همان آهای خوشگل عاشق، “سلام”، “یادش بخیر” و “داره بارون میاد” را روی صحنه می برد.

خواننده آلبوم “عشق یعنی” در سال 1395 و 1393 در بخش موسیقی جشنواره موسیقی فجر حضور پیدا کرد و استقبال بسیار خوبی از اجرای او در این رویداد بزرگ هنری کشور صورت گرفت.

“گل هیاهو” که می توان گفت قطعه ای است که مخاطبات موسیقی پاپ فریدون آسرایی را با آن شناختند، یکی از آثاری است که برای اجرای آن در هر کنسرت درخواست های بسیار زیادی از سوی مخاطبان وجود دارد.

فریدون آسرایی همچنین در برنامه تلویزیونی “شب کوک” که به اجرا، بررسی و انتخاب شرکت کنندگان برتر در زمینه خوانندگی در مراحل مختلف می پرداخت، به عنوان داور حضور داشت و همراه با مهدی یغمایی، فرهاد برنجان و پوریا حیدری شرکت کننده ها را مورد بررسی قرار می داد.

کنسرت فریدون آسرایی روز جمعه 17 آذر ماه ساعت 18:30 در سالن وحدت آزادشهر برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید