واکنش رئیس دفتر رئیس‌جمهور به خبر تغییر ساختار دولت

    کد خبر :148865

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درخصوص توافق روحانی و لاریجانی درباره تغییر ساختار دولت گفت: موضوعی که باید ۲۹۰ نماینده بررسی کنند و رأی بدهند که توافق نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درخصوص تغییر ساختاری دولت و توافق ضمنی رئیس مجلس با آن گفت: رئیس‌جمهور و رئیس مجلس معمولاً با یکدیگر بحث و گفت‌وگو انجام می‌دهند و اینکه چنین توافقی شده است درست نیست.

وی افزود:‌ بالاخره موضوعی که باید 290 نماینده بررسی کنند و رأی بدهند که توافق نمی‌شود. آنچه انجام می‌شود تفاهم نسبت به این است که کارها پیش برود وگرنه این موضوعی است که حق مجلس است و هرچه تصویب کرد همان اجرا می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما یک لایحه‌ای ارائه داده‌ایم. به هر حال در داخل مجلس کمیته ها بررسی می‌کنند و پیشنهادات را ارائه می‌دهند، خاطرنشان کرد:‌ اگر مجلس و کمیسیون‌ها پیشنهادات خوبی داشته باشند به صرف اینکه در لایحه دولت نیامده، ما بر لایحه خود پافشاری نمی‌کنیم.

ر توزیع موارد ضروری به زلزله زدگان غرب کشور و صحت آن، گفت: ستاد بحران برای کاستن از نابسامانی ها هر روز جلسه می گذارد و آقای روحانی هم موافقت کردند که وزیر کشور به جای آمدن به جلسات هیئت دولت، جلسات ستاد بحران را تشکیل دهند.

واعظی تاکید کرد: مشکلات و کمبودهایی که در سفر دیروز هیئت دولت به کرمانشاه با آن مواجه شدیم مسئله مدیریت بحران و تامین امنیت و اطلاع رسانی به همه نقاط زلزله زده و ایجاد هماهنگی میان دستگاه های مختلف بود که در این رابطه امروز در هیئت دولت بحث و تصمیمات لازم را اتخاذ کردیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: آنچه که ما در کرمانشاه دیدیم یک همبستگی کامل میان مردم و دستگاه های مختلف بود حتی میان دستگاه هایی که هیچ ارتباطی با ستاد بحران و مسائل مربوط به زلزله نداشتند، همه تمام امکانات خود را برای کمک به هموطنانشان بسیج کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید