همایش بزرگ صنعتگران توسط ستاد انتخاباتی روحانی برگزار می‌شود

    کد خبر :14872

رئیس کمیته صنعت ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت:

رضا نوروززاده، رئیس کمیته صنعت ستاد انتخاباتی حسن روحانی، در خصوص همایش بزرگ صنتعگران و تولیدکنندگان که توسط کمیته صنعت ستاد انتخاباتی روحانی برگزار می‌شود، گفت: این همایش در روز یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت از ساعت 18 الی 20 برگزار می‌شود.

نوروز زاده تاکید کرد: در این همایش بزرگ، گروه‌های گوناگون صنعتگران از جمله صنعتگران بزرگ، متوسط و کوچک، نمایندگان انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنعتی، پیمانکاری، گردشگری، شرکت‌های ساختمانی و ابنیه و … حضور دارند.

رئیس کمیته صنعت ستاد انتخاباتی حسن روحانی ادامه داد: سخنرانی‌های سخنرانان این همایش در حضور معاون اول رئیس جمهور انجام می‌شود. ما از همه مهندسان، صنعتگران، کارآفرینان و به طور کلی همه مولدان ثروت و اشتغال دعوت می‌کنیم در این همایش بزرگ حضور یابند.

نوروز زاده افزود: در گردهمایی علاوه بر این که مطالبات صنتعگران مطرح می‌شود، معاون اول رئیس جمهور نیز سخنرانی خواهند کرد. تشریح رویکرد و برنامه‌های دولت دوازدهم در حوزه صنعت از اهداف مهم این گردهمایی است و تلاش می‌کنیم برنامه‌های دولت در بحث تولید و اشتغال معرفی شود و نظرات و مطالبات فعالان حوزه صنعت نیز مطرح شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید