فکری سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد/ نساجی قائمشهر جریمه نقدی شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۰۰
    کد خبر :148600

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ دسته اول فوتبال صادر کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های فوتبال شهرداری ماهشهر و نفت مسجد سلیمان برگزار و از سوی محمود فکری، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری، ایجاد اخلال در روند مسابقه، اهانت به مقامات رسمی که منجر به اخراجش شد و پس از اتمام مسابقه، اقدام به تکرار تخلفات خود کرد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار تیم های راه آهن تهران و ایران جوان بوشهر از سوی شهرام شهروز، مربی تیم راه آهن و مهدی دهقان، مربی تیم ایرانجوان بوشهر اعتراض به داور و رفتار غیر مسئولانه صورت گرفت. هر کدام از نفرات فوق منفردا با توبیخ کمیته انضباطی مواجه شدند.

مسابقه تیم های نساجی قائمشهر و برق نوین شیراز برگزار شد و تیم نساجی قائمشهر به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین این تیم به خاطر فحاشی تماشاگرانش به داوری و پرتاب سنگ و بطری به سوی کمک داوران و بازیکنان تیم مقابل باید 80 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

تیم آلومینیوم اراک به خاطر فحاشی تماشاگرانش به داوران و پرتاب بطری در دیدار برابر خونه به خونه بابل، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم اکسین البرز به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا از سوی هوادارانش به تیم داوری در بازی برابر بادران تهران، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
آرای فوق قطعی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید