مدایم‌زاده: داور به خاطر خطای دید پنالتی گرفت/نصر به عنوان کاپیتان حق اعتراض داشت

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۴۳
    کد خبر :148554

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: فرزانه نصر به عنوان کاپیتان حق داشت در خصوص پنالتی به داور اعتراض کند.

مژگان مدایم‌زاده درباره حکم کمیته انضباطی و اعتراضش به داوری بازی گفت: داور ما در بازی با نماینده فارس بعد از اینکه توپ به کرنر رفت با تاخیر اعلام هند و در نهایت پنالتی کرد همین موضوع اعتراض ما را به دنبال داشت. اصلا خطای هندی نبود و فکر می‌کنم این اتفاق با خطای دید داوری همراه بود. من در جایگاه داوری نیستم و نمی‌توانم قضاوت کنم اما این بازی بسیار حساس بود.

به گزارش فارس ، وی افزود: در خصوص اتفاقات پایان بازی و اعتراضات فرزانه نصر هم باید بگویم که نصر کاپیتان تیم من است و حق اعتراض دارد. پنالتی زده شد و گل هم به ثمر رسیدی اما حکم کمیته انضباطی مرا شوکه کرد. عادت شخصی من این است که بعد از پایان بازی چه بازنده باشیم چه برنده با مربیان و بازیکنان تیم مقابل دست می‌دهم. در بازی با فارس هم همین کار را کردم و وقتی به سمت نیمکت خودمان برگشتم بازیکنانم به من گفتند که فرزانه نصر کارت زرد گرفته است. بازیکنان را به آرامش دعوت کردم و وقتی خواستم داخل زمین رفته و با داوران دست بدهم آنها فکر کردند برای اعتراض به داوری وارد زمین شده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن با اشاره به اینکه صحبت‌های کاپیتانش را در اعتراض به داوری نشنیده، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم بین داور و نصر چه صحبت‌هایی مطرح شده است که او را جریمه کردند اما درباره خودم مثال آش نخورده و دهن سوخته مطرح است. من برای داوران احترام قائلم اما آنها هم باید به مربیان حق دهند و آنها را آرام کنند نه اینکه جو را تشویش کنند.

مدایم‌زاده درباره بازی تیمش مقابل شهرداری سیرجان که روز دوشنبه برگزار می‌شود، عنوان کرد: سیرجان در این چند سال تیم خوبی داشته و همه تیم‌ها مقابل آنها محتاط بازی می‌کنند. ما هم برای اینکه جایگاه‌مان را در جدول ارتقاء دهیم به 3 امتیاز این بازی نیاز داریم. 2 بازیکن مصدوم داشتیم که در 3 هفته اول لیگ نبودند و حالا به ما اضافه شده‌اند. امیدوارم بازیکنان همه برنامه‌هایی را که می‌گوییم در زمین اجرا کنند و بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید