محمودنیا: هواداران رفسنجان از جایی خط نمی گیرند/تا آخر فصل سامره را حمایت می‌کنیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۱۲
    کد خبر :148472

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت:بعضی هواداران احساسی می‌شوند و با ناراحتی و شعار دادن خودشان را خالی کنند، در بازی دیروز برخی هواداران خیلی خفیف به علی سامره معترض بودند.

محمود محمودنیا در خصوص نتایج این تیم در لیگ دسته اول و باخت مقابل بادران تهران در رفسنجان اظهار داشت: دیروز متأسفانه نتیجه را واگذار کردیم، در هر صورت انتظار ما از تیم و کادر فنی بالاتر از اینها بود و با توجه به شناختی که از کادر فنی و تیم داریم امیدوار هستیم که در ادامه شرایط بهتر شود و بتوانیم نتایج را جبران کنیم و در کورس قرار بگیریم.

محمودنیا در خصوص شعار برخی هواداران علیه علی سامره بعد از باخت مقابل بادران تهران عنوان کرد: به هر حال بعضی از هواداران با برد خوشحال می‌شوند و با باخت هم ناراحت می‌شوند. ما بازی خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه آخر بازی خوب نبودیم و نتیجه را واگذار کردیم، بعضی هواداران احساسی می‌شوند و با ناراحتی و شعار دادن خودشان را خالی کنند، در بازی دیروز برخی هواداران در واقع خیلی خفیف به علی سامره معترض بودند، که امیدواریم در ادامه نتایج را جبران کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

به گزارش فارس ، وی در ادامه در خصوص اینکه آیا هواداران از سوی فرد خاصی برای تغییر کادر فنی خط گرفته‌اند یا خیر؟ گفت: ما در رفسنجان چنین بحثی را نداریم. هیچوقت به دنبال این نبودیم که از جایی خط گرفته شود، به هر حال ما به هواداران خونگرم رفسنجانی احترام می‌گذاریم و می‌دانیم که از باخت ناراحت هستند و ممکن است بعضی حرف‌ها را بزنند ولی مطمئن باشید این مسائل وجود ندارد و خط گرفتن در مس رفسنجان هیچ وقت صورت نمی‌گیرد.

مدیرعامل مس رفسنجان در خصوص اینکه آیا از علی سامره تا آخر فصل حمایت می‌کنید یا خیر؟ گفت: علی سامره یک بازیکن با سابقه و یک رفسنجانی است، ما تا آخر فصل علی سامره را حمایت می کنیم چرا که مربی با دانش و دلسوزی است، ۵ بازی تا نیم‌فصل داریم مطمئناً به دنبال این هستیم که نتایج را جبران کنیم، از این فرصت استفاده می‌کنم و همین جا می‌گویم که علی سامره جزء بهترین مربیان جوان ایران است و مطمئن باشید تا پایان فصل از او حمایت می‌کنیم.

محمودنیا در خصوص اینکه آیا جادوگری در لیگ یک وجود دارد یا خیر؟ گفت: ما در باشگاه مس رفسنجان چنین فلسفه‌ای را نداریم. متأسفانه برخی افراد در برنامه تلویزیونی فوتبالی اسم بعضی افراد و باشگاه‌ها را می‌آورند که متأسفانه باشگاه‌ها نمی‌توانند از خودشان دفاع کنند. شاید در گذشته نتایج خوبی را گرفته باشند ولی بعضی‌ها به مسائل جادوگری ربطش می‌دهند و به نظرم اصلاً خوب نیست، بالاخره این مسئله در فوتبال ایران وجود دارد، ولی باشگاه مس رفسنجان در این مسائل ورود نمی‌کند حتی زمانی که من به عنوان مربی در این تیم بودم دنبال این بودم که با همت و تلاش نتایج خوبی بگیریم، حتی یادم است که زمانی که مس کرمان، استقلال و خیلی از تیم‌های لیگ برتری را شکست دادیم بعدها این موضوع را به بحث جادوگری و جادو ربط دادند که واقعاً جای تأسف دارد. به هر حال باشگاه‌ها یک باشگاه فرهنگی ورزشی هستند و ممکن است این حرف‌ها باعث شود در بحث باشگاه‌داری و تیم‌داری به مشکل بخورند.

وی در پایان تأکید کرد: متأسفانه در لیگ یک شنیده‌ام که بحث جادوگری وجود دارد اما به عینه ندیدم، حتی زمانی که ما قرار بود با یک تیمی بازی کنیم قبل از بازی به ما اطلاع می‌دادند که تیمی جادو کرده و ممکن است که تیم شما به مشکل بخورد و حتی به ما پیشنهاد دادند که شما هم جادو کنید تا بتوانید نتیجه بگیرید ولی ما به این موضوع اعتقاد نداریم و سعی می‌کنیم با تلاش و همت نتیجه بگیریم، امیدوارم که در آینده این مسائل در فوتبال پاک شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید