نظمی: تراکتورسازی از دوران مدیریت من یک ریال بدهی نداشت/ بعد از 3 سال 50 میلیون تومان از حقم را هم بخشیدم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۱۰
    کد خبر :148461

مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتورسازی تبریز، گفت:‌ به اقرار مصطفی آجورلو، سعید عباسی و اسناد باشگاه تراکتورسازی از دوران مدیریت من یک ریال بدهی نداشت و ما یک و نیم میلیارد از طلب‌ها را هم پرداخت کردیم.

جمشید نظمی درمورد مطرح شدن بحث دریافت طلبش از باشگاه تراکتورسازی و جوسازی‌هایی که در این رابطه صورت گرفته است عنوان کرد: این هفته در تبریز نبودم و دیروز شنیدم چنین جوسازی صورت گرفته است. بنده کار بدی انجام دادم و آن این بود که در زمان مدیریت خودم حق و حقوقم را به دلیل مشکلات باشگاه برنداشتم و مثل مدیرانی نبودم که حتی بیش از حق و حقوقم را از باشگاه دریافت کنم و به جای آن 1.5 میلیارد تومان از طلب‌های تراکتورسازی را پرداخت کردم. من خجالت می‌کشیدم در آن مقطع که باشگاه بدهی دارد پولم را بردارم و بعد از آن هم که در میانه کار از تیم رفتم.

به گزارش فارس ،وی افزود: بعد از رفتن من و ‌آمدن مدیرعامل جدید، ابراهیمی مدیر کارخانه با من تماس گرفت و اعلام کرد که حقوقم را دریافت نکرده‌ام به او گفتم من حرفی در این مورد نمی‌زنم اما ابراهیمی خودش اعلام کرد این مساله را پیگیری می‌کند. وقتی او این موضوع را به سعید عباسی می‌گوید عباسی اعلام می‌کند از طرف هیات مدیره گفتند به نظمی پول ندهید و این مساله را به من گفتند. من قصد پیگیری نداشتم ولی وقتی این صحبت هیات مدیره را شنیدم این حرف را به نوعی توهین به خودم دیدم به همین خاطر از طریق قانون پیگیر موضوع شدم.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: ‌ ترسی ندارم، و مبلغ قراردادم را می‌گویم. قرارداد مدیرعاملی من برای یکسال مبلغ 100 میلیون تومان بود. سه سال و نیم پیش با یک برگه که مربوط به دریافتی و یک برگه که مربوط به قراردادم بود شکایت کردم و کمیته انضباطی حکم را به سود من داد حتی اعتراض آنها هم قبول نشد چرا که مدرک جدیدی نداشتند.

وی افزود: بعد از آمدن مصطفی آجورلو به احترام دوستی که داشتیم حرفی نزدم و به دنبال گرفتن طلبم نرفتم. در نهایت حالا که بحث تسویه با طلبکاران مطرح شد و آ‌نها حکم‌های کمیته انضباطی را بررسی می‌کردند تازه آجورلو متوجه شد من هم طلبکار هستم چرا که تا آن موقع چیزی نگفته‌ بودم. وقتی سراغم آمدند به خاطر باشگاه حدود 50 درصد از طلبم را بخشیدم. کجای کار ما ایراد دارد؟ هر کسی اعتراضی دارد بیاید 5 میلیون به باشگاه کمک کند، من که حدود 50 میلیون تومان کمک کردم.

نظمی درمورد اینکه تراکتورسازی در زمان مدیرت او نتایج بسیار خوبی گرفت قهرمان جام حذفی شد و تیمی که بست به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر رسید، اظهار داشت: به اقرار آجورلو، عباسی و اسناد باشگاه تراکتورسازی در دوره من یک ریال هم بدهی نداشت و حتی من یک و نیم میلیارد از بدهی‌ها که بابت شکایت بازیکنان داخلی و خارجی بود را هم پرداخت کردم. به طور نمونه صد هزار دلار از طلب اولیویرا را به او دادم. اینکه من به باشگاه خدمت کردم و کارم را صادقانه انجام دادم و حالا حق و حقوقم را می‌خواهم امری خلاف است؟ آیا نباید حق و حقوقم را می‌گرفتم. آنها گفتند حق و حقوقش را ندهید. این حرف برای من خیلی سنگین بود. ای کاش می گفتند پول نداریم. هزینه‌های زیادی را به تیم تحمیل کردند چرا حقوق من را ندادند؟

مدیرعامل سابق تراکتورسازی در ادامه تاکید کرد: من از مهدی تاج نامه‌‌ای مبنی بر گرفتن حقوقم از محل درآمدهای باشگاه تراکتورسازی در سازمان لیگ را دریافت کردم اما همان مقطع آجورلو به عنوان مدیرعامل انتخاب شد و وقتی نامه را گرفتم آن را درون کیفم قرار دادم و به خاطر دوستی که داشتیم رویم نشد در این مورد صحبت کنم. چرا که می‌دانستم دیدگاه آجورلو با مدیران قبلی متفاوت است اما من هم در آن سال تمام هزینه‌هایم را از جیب انجام دادم و باید حق و حقوم را دریافت می‌کردم. اصل قضیه همین بوده اما متاسفانه برخی موضوع را احساسی کردند و جوسازی‌هایی انجام دادند که حقیقت ندارد. بنده بعد از سه سال و نیم برای دریافت طلبم حدود 50 درصد هم تخفیف دادم.

وی در پایان عنوان کرد: کدام مدیر مجانی کار کرده که من این کار را انجام دهم. حتی خیلی‌ها بیشتر از حقی که داشتند دریافت کرده بودند که ما خجالت می‌کشیدم بخواهیم آن را پس بگیریم. اینکه ما در آن مقطع به خاطر باشگاه و رتق و فتق امور این کار را انجام دادیم حالا باید با چنین جوسازی روبرو شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید