دستور مدیرعامل تامین اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان و مصدومان زلزله کرمانشاه

    کد خبر :148362

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از مصدومین زلزله غرب کشور که در بیمارستان تامین اجتماعی شهدا و حضرت معصومه (س) کرمانشاه بستری هستند، عیادت کرد و در جریان ارائه خدمت رسانی به آنها قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، دکتر نوربخش در جریان این عیادت با مصدومان بستری گفتگو و بر ارائه خدمت مطلوبتر به آسیب دیدگان این حادثه تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.
همچنین جلسه مشترکی با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مدیران کل و درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد و در این جلسه ارتقای خدمات رسانی در حوزه های بیمه‌ای و درمانی به مصدومان و بیمه شدگان این استان مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است، پس از صدور دستور دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان تامین اجتماعی در خصوص بسیج امکانات بهداشتی و درمانی و رسیدگی به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور، دکتر سید تقی نوربخش، به واحدهای تابعه استان کرمانشاه دستور رسیدگی را صادر کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بر این اساس، استفاده از ظرفیت مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به مجروحان، برقراری مستمری بازماندگان بیمه شدگان متوفی و همچنین برقراری کمک هزینه ایام بیماری برای حادثه دیدگان و سرکشی از کارگاه های آسیب دیده از زلزله و برقراری مقرری بیمه بیکاری برای واجدین شرایط در این کارگاه ها در دستور کار قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید