هاشمی طباء: نامزدها منابع پولی ستاد خود را اعلام کنند

    کد خبر :14835

سیدمصطفی هاشمی طباء نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش پایانی سومین مناظره و در پاسخ به پرسش های اختصاصی درباره اینکه چه برنامه ای برای اصلاح قانونی مالیاتی کشور دارید و ملاحظات شما برای حمایت از تولید واشتغال چیست ، گفت: در ابتدا با اعلام دارایی های نامزدها مخالفت کردم و هیچ قانونی وجود ندارد و ملاک پول داشتن و یا نداشتن نیست. وی افزود: چه بسا ممکن است کسی فقیر باشد ولی کیسه بدوزد ، متقابلا درخواست می کنم که نامزدها نسبت به اعلام منابع پولی ستاد خود بطور مشخص با ارائه دهندگان ، نام آنها را هم ببرند و مخارجی که انجام داده اند ، اعلام کنند.
هاشمی طبا افزود: در این زمینه به مانند کشورهای خارج افراد را رصد کنیم و درآمدهای واقعی را شناسایی کنیم و سیستم جامع مالیاتی را بکار بریم .
وی گفت: حدود 40 درصد کسانی که مالیات پرداخت نمی کنند، آنها اصلا مالیات دهنده نیستند و باید سیستم جامع مالیاتی را طراحی کرد و به اجرا گذاشت.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در زمینه شرکت های تولیدی که به گفته هاشمی طبا واقعا مظلوم هستند ، اظهار کرد: صنایع ای که صنایع دقیقه را کار می کنند و فشار بسیاری بر روی آنان است از قبیل بیمه های اجتماعی مالیات ممیزی و غیره و نسبت به کسانی که تولیدات صادراتی دارند ، برای این دسته افراد هم باید معافیت تولیدات صادراتی در نظر گرفت.
امروز سومین و آخرین مناظره انتخاباتی شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری با محوریت مسایل اقتصادی برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید