دست دادن رییس جمهور آمریکا در فیلیپین سوژه شد

    کد خبر :148199

نحوه دست دادن رئیس جمهور آمریکا در فیلیپین خبرساز شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دست دادن های توام با دستپاچگی با سران جهان شناخته شده است. یکی از این موارد به زمانی مربوط است که ترامپ با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه دست می داد. حالا اتفاقی که در فیلیپین رخ داد تفاوت چندانی با آن ماجرا نداشت.

عکسی که ترامپ در نشست سران آسه آن در مانیل پایتخت فیلیپین انداخت سبب شد اتفاقی رخ بدهد که حضار هرگز فراموش نکنند. وقتی مجری برنامه از سران شرکتهای حاضر در این نشست خواست به دوربین ها نگاه کنند تا عکس یادگاری بیندازند، اتفاق عجیبی رخ داد. مجری گفت که هریک از سران کشورها که در روی سن قرار گرفته اند با دست راست خود دست چپ نفر کنار دستی خود را به نشانه دوستی و راحتی بگیرند. اما این اتفاق ترامپ را دچار مشکل کرد چرا که دستان نفرهای کنار دستی ترامپ از او دور بودند و خود او هم سردرگم شد.

نخست وزیر ویتنام در سمت راست ترامپ بود و رئیس جمهور فیلیپین در سمت چپ او ایستاده بود. بلافاصله پس از انتشار این عکس ها، انبوه پیامهای توئیتری منتشر شد با این مضمون که دارند چه غلطی می کنند؟!

به گزارش برنا؛ واشنگتن پست نوشت ترامپ در مراسم دست دادن، گیج شد و پوزخند عجیبی بر چهره داشت! این نوع خنده خاص ترامپ شناخته شده است.

در این عکس دسته جمعی، نخست وزیر روسیه از ترفند جالب توجهی استفاده کرد. او حاضر نشد مانند همه دیگر سران حاضر، دستانش را به صورت ضربدری برای گرفتن دستان نفرات کناری اش قرار بدهد. او با این حرکتش نشان داد که دست کم یک شب نمی خواهد با آمریکا در مانیل تبانی داشته باشد!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید