مصاحبه متفاوت با خواننده مطرح آمریکایی

    کد خبر :148158

” ایناک محمد” خواننده مطرح رپ آمریکایی که برای شرکت در راهپیمایی اربعین در کربلا حضور یافته بود گفت که حمایت از امام حسین(ع) یعنی دفاع از عدالت، حمایت از مظلوم و مقابله با ظلم و تبعیض.

وی با بیان اینکه “رپ” اگر به‌طور صحیح معنا شود، نشانه اعتراض است، افزود: حرکت امام حسین(ع) در مقابله با یزید، الگوی صحیح برای کسانی است که می‌خواهند با ظلم مبارزه کنند؛ ما در آمریکا یک گروه رپ داریم و قصدمان از تشکیل این گروه سم‌زدایی از موسیقی و هنر است؛ ما می‌خواهیم با رپ به دنیا و جوانان بگویم که باید از دنیا سم‌زدایی کرد و باید پلشتی‌های دنیا را از بین برد تا ظلم از بین برود.

این خواننده رپ، با یادآوری اینکه امام حسین(ع) از شرف و عزت مردم در مقابل ظلم و ستم دفاع کرد و در این راه در حالی کشته شد که هیچ‌کس برایش نماند، ادامه داد: امروز، من حسین(ع) را نشانه خوبی‌ها، می‌دانم و از ایشان حمایت می‌کنم چون امام حسین مصداق مبارزه با ظلم است.

ایناک در پاسخ به این سؤال که چه عاملی موجب تجمیع میلیون‌ها نفر در کربلا شده است، گفت: نارضایتی ملت‌ها از وضعیت حاکم بر جهان مهم‌ترین دلیل حضور بیش از 25 میلیون نفر در راهپیمایی اربعین است. امروز برای مقابله با ظلم، استبداد و بی‌عدالتی‌ها که در دنیا وجود دارد باید دنبال تغییر 100درصدی باشیم و من در راهپیمایی اربعین نشانه‌های این تغییر را دیدم.

وی متذکر شد: وقتی مردم ناراضی هستند و منتظر تعییر 100درصدی هستند باید گفت که تغییر ممکن خواهد شد. شما نمی‌توانید تغییر داشته باشد تا وقتی یزید و یزیدیان در دنیا باشند, برای این تغییر لازم است در خط امام حسین(ع) باشید تا یزید را کنار بزنید و تا زمانی که یزیدیان کنار نروند، ظلم باقی خواهد ماند.

ایناک در گفت‌وگو با تسنیم، با ابراز اینکه حضور در راهپیمایی اربعین فریاد بزرگ برای تغییر در جهان است، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی اربعین بهترین فرصت برای فریاد زدن تغییر در جهان است و امروز ما به راهپیمایی اربعین آمدیم تا میان کسانی باشیم که نسبت به وضع حاکم در جهان معترض بوده و خواهان تغییر هستند.

این خواننده رپ در پایان گفت: برای مبارزه با یزیدیان زمان که امروز در دنیا حاکم هستند راهی جز حمایت از خط امام حسین(ع) نیست و برای مبارزه و کنار زدن یزیدیان، تنها راه سربازی برای امام حسین(ع) است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید