ایرلاین‌ها از شرایط اضطراری سوء‌استفاده می‌کنند

    کد خبر :147726

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این‌که ایرلاین‌ها از شرایط اضطراری سوء‌استفاده می‌کنند، گفت:مجموعه‌هایی که باید به دنبال خدمت رسانی به مردم باشند در بحران‌ها به دنبال پر کردن جیب‌های خود هستند.

محمد حسینی با اشاره به افزایش قیمت بلیط پرواز ها به سمت کرمانشاه همزمان وقوع زلزله در غرب کشور اظهار کرد: باید یکبار برای همیشه با سو استفاده کنندگانی که منافع خود را در تحمیل گرانی در شرایط دشوار به مردم می‌بینند برخورد شود.

وی تصریح کرد:‌متاسفانه رویه غلطی در بین برخی ایرلاین‌ها و آژانسها شکل گرفته و هر زمان مردم کشور با مناسبت ملی یا مذهبی یا حادثه ای رو برو می‌شوند بلافاصله شاهد آن هستیم که قیمت‌ها نیز به صورت افسار گسیخته و حبابی افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یقینا به این موضوع ورود خواهد کرد و دستگاه‌ها مربوطه باید در این خصوص به نمایندگان مجلس پاسخگو باشند.

وی با بیان این‌که متاسفانه سوءاستفاده از موقعیتهای مختلف در کشور تمامی ندارد تاکید کرد: یکبار برای همیشه بایستی با این پدیده که فقط منافع عده ای خاص را با تحمیل افزایش قیمت به عموم مردم تحمیل می‌کند برخورد شود و این پرونده مختومه شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با گلایه شدید نسبت به سوء استفاده‌ها ایرلاین‌ها و آژانس‌های هواپیمایی در شرایط اضطراری گفت: مجموعه‌هایی که باید به دنبال خدمت رسانی به مردم باشند تنها منافع کوتاه مدت خود را در نظر می‌گرند و در بحران‌ها نیز به جای پشتیبانی از مردم به دنبال پر کردن جیب‌های خود هستند.

حسینی با تاکید بر این‌که بدون شک این موضوعی نیست که بتوان از کنار ان عبور کرد و مسولان مرتبط با این حوزه باید به مجلس شورای اسلامی پاسخگو باشند، اظهار کرد:‌ متاسفانه به نظر میرسد در حوزه نظارت بر آژانس‌ها و ایرلای‌نها نوعی بی برنامگی وجود دارد که به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

در گفت‌وگو با تسنیم وی با بیان اینکه سازمان هواپیمایی موظف است با افزایش نظارتها با متخلفان برخورد و مانع از افزایش قیمت‌ها شود، گفت: مانند رویه ای که در هفته قبل و همزمان با ایام اربعین در خصوص پروازهای به سمت کربلا شاهد بودیم باید در مواردی مانند حادثه روز گذشته نیز این سازمان حاکمیتی در زمینه برخورد با ایرلاین‌ها و آژانس‌های متخلف به صورت فعال در صحنه حضور داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ضمن تسلیت به خانواده های داغدار از حادثه زلزله در غرب کشور گفت: از آنجادر این مواقع مردم برای اطلاع از حال عزیزان خود سعی می‌کنند خود را به هر نحو ممکن به مناطق حادثه زده برسانند، شرکت‌های هواپیمایی باید تعداد پروازهای خود را به این مناطق مدیریت کنند تا با افزایش عرضه مانع از افزایش کاذب قیمت‌ها شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید