امام جمعه موقت تهران: دیوار مستحکم مردمی سال 88 این‌بار هم در صحنه حاضر است

    کد خبر :14754

امام جمعه موقت تهران با دعوت از کاندیداها و هوادارنشان به حفظ امنیت و آرامش فضای انتخابات گفت: دیوار مستحکم مردمی سال 88 این‌بار هم در صحنه حاضر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: باید برای در امان ماندن کشور از فتنه دعا کنیم، در سال 88 عده‌ای نادانی و حماقت کردند و امنیت کشور را به بازی گرفتند؛ ولی با دیوار مستحکم مردمی مواجه شدند که درصحنه حاضر است. هر کس خلاف امنیت و آرامش قدم بردارد هم نیروهای امنیتی مکلف به برخورد هستند و هم با این دیوار مستحکم مواجه می‌شود.

وی افزود: توصیه اول من به کاندیداها، هوادارانشان و مجریان انتخابات عمل به مرّ قانون است. اگر رییس جمهور بی‌قانونی کند اعتماد از او سلب خواهد شد، لذا نامزدهای ریاست جمهوری باید نسبت به رعایت قانون اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

صدیقی رسیدگی به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر را اولویت اول نظام و دستگاه اجرایی عنوان و خاطرنشان کرد: باید کسانی که در فقر دست‌وپا می‌زنند را نجات هیم. کاندیداها هم در تبلیغاتشان به حاشیه و شرق و غرب نروند و به مطالبی که به انتخابات ربط ندارد متوسل نشوند. ما با سیل بیکاران، فقرا و گرفتاران مواجه‌ایم، ‌لذا کاندیداها هم شعار بدهند، هم شعورش را داشته باشند و هم در این راستا تلاش کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید