معرفی سازندگان متخلف مسکن مهر کرمانشاه در صورت احراز به قوه قضائیه

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۵۱
    کد خبر :147468

سخنگوی کمیسیون عمران از معرفی سازندگان متخلف مسکن مهر کرمانشاه در صورت احراز به قوه قضائیه خبر داد.

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به ماموریت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون عمران برای بررسی وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه، اظهار داشت: قرار است در جلسه امروز کمیسیون هیئتی به ریاست محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون تشکیل و برای بررسی وضعیت آسیب دیدگان به کرمانشاه سفر کنند.

وی افزود: در این سفر اعضای هیئت ابعاد عمرانی حادثه از جمله جاده‌ها، فروریزی ساختمان‌های مهم و حساس مانند بیمارستان ، پادگان و …را بررسی می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا در بازدید میدانی هیئت ویژه کمیسیون عمران بحث ریزش ساختمان‌های مسکن مهر نیز بررسی می‌شود، گفت: قطعاً در این سفر وضعیت ساختمان‌های مسکن مهر، روستایی و شهری بررسی می‌شود و چنانچه قصوری از سوی سازندگان صورت گرفته باشد بررسی و اگر نیاز باشد به قوه قضائیه معرفی می‌شود.

بدری تصریح کرد: پس از بررسی‌های میدانی وضعیت عمرانی زلزله کرمانشاه، هیئت اعزامی گزارشی را تهیه کرده و تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌کند.

به گزارش تسنیم، در پی زلزله (شنبه 20 آبان) کرمانشاه روز گذشته علی لاریجانی در صحن علنی پارلمان به کمیسیون‌های عمران، شوراها و امور داخلی مجلس، بهداشت و درمان و اجتماعی ماموریت داد وضعیت امداد رسانی آورار برداری و رسیدگی به زلزله زدگان را بررسی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید