لارازون:در شبی که ایتالیا حذف شد، ایران بر نماینده آمریکای‌لاتین غلبه کرد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۱۱
    کد خبر :147379

یک روزنامه چاپ بولیوی نوشت در شب حذف ایتالیا از جام جهانی، ایران بر حریفی از آمریکای‌‌لاتین غلبه کرد.

به گزارش بازتاب، روزنامه لارازون گزارشی کامل از همه مسابقات ملی روز گذشته در اختیار خوانندگان خود قرارداد.بخش عمده این گزارش به اتفاق فاجعه‌انگیز دنیای فوتبال یعنی حذف تیم ملی ایتالیا بعد از تساوی صفر بر صفر شب گذشته اختصاص داشت.

گزارشگر این نشریه شرح کاملی از ناکامی‌های ‌آتزوری در راه رسیدن به جام‌های جهانی ارائه داد و نوشت:ایتالیا برای سومین مرتبه در تاریخش از رسیدن به جام جهانی بازماند.تا قبل از این اتفاق، لاجوردی‌پوشان ۲ دوره در مسابقات جام جهانی غیبت داشتند. اولین مرتبه سال ۱۹۳۰ بود که دعوت حضور در اروگوئه را رد کردند. و مرتبه دوم نیز در سال ۱۹۵۸ در سوئد که به خاطر ضعف و کیفیت پایین از رسیدن به جام، بازماندند.سوئد تیم شمال اروپا با برد یک بر صفر بازی رفت پلی‌آف در استکهلم قهرمان ۴ دوره جام جهانی را ناکام کرد.به این ترتیب بوفون نتوانست ششمین حضورش را در این مسابقات جشن بگیرد.

اما در ادامه این گزارش مفصل و چندبخشی، گزارشگر لارازون نگاهی هم به بازی‌های دوستانه ملی داشت و اطلاعاتی از بازی ایران و ونزوئلا در نایمخن داشت:یک تیم ناکام آمریکای‌لاتین در بازی‌های انجام گرفته،‌ونزوئلا بود که به مسابقات روسیه ۲۰۱۸ نرسیده و در نایمخن مقابل ایران یعنی یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی یک بر صفر مغلوب شد.

این نشریه ادامه داد:تیم کارلوس کی‌روش با گلی که جهانبخش به خاطر حرکت ضعیف خوزه کونتراس، دروازه‌بان ونزوئلا کرد، برنده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید