فوری‌ترین نیاز زلزله‌ زدگان در کرمانشاه

    کد خبر :147343

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تاکید کرد: مهمترین و فوری ترین نیاز زلزله زدگان استان کرمانشاه در حال حاضر، سکونت موقت است که در این رابطه، باید نیازهایشان با فوریت تأمین شود.

محمد محمودی شاهنشین عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی که از طرف این کمیسیون به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شده است درباره آخرین اخبار مناطق حادثه دیده استان کرمانشاه اظهار داشت: روند امدادرسانی در حال بهبود است و فعلا تمام توان دستگاه ها برای انتقال مجروحین و نجات مفقودین گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین خرابی ها در قصر شیرین و سرپل ذهاب اتفاق افتاده، خاطرنشان کرد: مهمترین و فوری ترین نیاز زلزله زدگان در حال حاضر مسئله سکونت موقت است که در این رابطه، باید نیازهایشان با فوریت تأمین شود تا پس از آن، نوبت به بازسازی منازل مسکونی آنها برسد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب خانه های تازه ساز در مناطقی از اسلام آباد غرب و سر پل ذهاب تصریح کرد: عجیب است که در شهرستان اسلام آباد غرب بیمارستانی که اخیراً به بهره برداری رسیده، فرو ریخته ولی قسمت قدیمی آن که مربوط به ۳۰ سال قبل بوده، سالم مانده است.

محمودی تأکید کرد: اینها همه نشانه عدم نظارت بر ساخت و سازهاست که این گرفتاری ها را برای مردم ایجاد کرده است.

وی هماهنگی میان دستگاه ها برای امدادرسانی را نسبتاً خوب ارزیابی کرد و گفت: گزارش های تکمیلی از وضعیت مناطق پس از بررسی های دقیق تر، ارائه می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید