درویش: نمی دانم چطور با رمل می توان در فوتبال نتیجه گرفت؟/ اعتقادی به جادوگری ندارم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۱۰
    کد خبر :147196

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: نمی دانم چطور با رمل و اسطرلاب می توان در فوتبال نتیجه گرفت؟

رضا درویش در مورد برنامه 90 شب گذشته و اینکه در باشگاه سایپا در گذشته به یک جادوگر خودرو زانتیا اهدا شده گفت: من اعتقادی به این مسایل ندارم و هیچ وقت هم دنبال این مسایل نیستم. چون اهلش نبوده ام کسی هم دنبال ما نیامده است.واقعا نمی دانم چطور می توان با رمل و در فوتبال نتیجه گرفت؟! مگر می شود کسی به جای اینکه به دنبال بازیکن، مربی و کار علمی برود به دنبال جادو جادوگری برود؟

به گزارش فارس ،مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه ظاهرا بهمن دهقان که در گذشته در باشگاه سایپا حضور داشته واکنون نیز همکار علی دایی در تیم سایپاست به دنبال این مسایل بوده گفت: دهقان همکار ما در باشگاه سایپا نیست. ایشان از دوستان علی دایی هستند.

درویش در مورد اینکه چطور در باشگاه سایپا که باید بر اساس اصول علمی کار شود و مهندسان در کارخانه سایپا فعال هستند اما در باشگاه یک جادوگر وارد شده گفت: باید دید اصل این خبر درست هست یانه؟ از مدیرعامل وقت بپرسید که آیا چنین چیزی بوده یا نه خود من هم نسبت به اصل این ماجرا و صحتش شک دارم.باید دید اصل قضیه چه بوده است؟ برای من سخت است که باور کنم کسی به دنبال این مسایل هستند. در ذهن کوچک من این مسایل نمی گنجد!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید