حمایت فریبرز عرب‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، ترانه علیدوستی و پانته‌آ بهرام از روحانی

    کد خبر :14718

تعدادی از سینماگران ایرانی با انتشار پیام‌های تصویری متعدد از حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کردند.

در میان هنرمندانی که در این روزهای اخیر به جمع حامیان حسن روحانی پیوسته‌اند، می‌توان به فریبرز عرب‌نیا، ترانه علیدوستی، مهدی فخیم‌زاده، پانته‌آ بهرام، مسعود جعفرى جوزانى، محمد ابراهیمیان، علیرضا رئیسیان، پوران درخشنده، سیدجمال ساداتیان، سیدضیاء هاشمی، مهدى کرم‌پور، مهدى سجاده‌چى و فتح‌الله جعفرى جوزانى اشاره کرد.

فریبرز عرب‌نیا (بازیگر سینما و تلویزیون) با انتشار پیام تصویری گفت: من به وزارت ارشاد و دولت روحانی انتقاد جدی دارم اما در انتخابات شرکت می‌کنم و رای می‌دهم زیرا معتقدم دولت خاتمی از دولت احمدی‌نژاد بهتر بود و دولت حسن روحانی نیز از دولت احمدی‌نژاد بهتر است. به روحانی رای می‌دهم. آیا کسانی که نمی‌خواهد رای بدهید تفاوت شرایط در این دولت در قیاس با دولت احمدی‌نژاد برایتان ملموس نیست؟

مهدی فخیم‌زاده (کارگردان و بازیگر و فیلمنامه‌نویس) در فیلمی که منتشر کرده است؛ گفت: من به حسن روحانی رای می‌دهم زیرا وی به‌جای ماهی دادن به مردم به آنها ماهیگیری را یاد می‌دهد. من به روحانی رای می‌دهم زیرا کار ظریف و برجام باید ادامه پیدا کند و به ثمر بنشیند. برجام اتفاق کوچکی نبود.

پانته‌آ بهرام (بازیگر سینما و تئاتر) در فیلم خود گفته است: اصلاحات یک فرد نیست، اصلاحات یک تفکر است. و من به حسن روحانی رای می‌دهم. من این بار روی کاناپه نمی‌نشینم و از چیزی که فکر می‌کنم درست است؛ دفاع می‌کنم. لطفا عقیده و نظر داشته باشید و رای بدهید و از حق‌تان استفاده کنید.

همچنین «مسعود جعفرى جوزانى»، «محمد ابراهیمیان»، «علیرضا رئیسیان»، «پوران درخشنده»، «سیدجمال ساداتیان»، «سیدضیاء هاشمی»، «مهدى کرم‌پور»، «مهدى سجاده‌چى»، «فتح‌الله جعفرى جوزانى»، «حسین دلیر» و «عبدالکریم یونسى» با انتشار متنی اعلام کردند که به حسن روحانی در انتخابات رای می‌دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید