سلطانی: مسابقات سوپر لیگ کاراته از حالت سنتی در آمده است/ حضور تیم تعاون چالش جدیدی برای لیگ است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۰۴
    کد خبر :147176

سرمربی تیم بیمه تعاون در سوپرلیگ کاراته، گفت: حضور تیم‌های مثل بیمه تعاون در سوپر لیگ باعث شده بازیکنان از لحاظ مالی ساپورت شوند، امسال با ورود این تیم به لیگ حال و هوای خاصی بوجود آمده است و مسابقات از حالت سنتی در آمده است.

شهاب سلطانی در مورد شرایط حضور تیم بیمه تعاون در مسابقات سوپرلیگ کاراته، اظهار داشت: تیم بیمه تعاون با کمک مظلومی مدیرعامل و نوروزی سرپرست این تیم امسال در مسابقات سوپر لیگ حضور پیدا کرد، به هر حال ما نیز با تعدادی از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان و امید قرارداد بسته‌ایم و یک تیم منسجمی را تشکیل داده‌ایم. عملکرد تیم در هفته‌های گذشته راضی کننده بود، هفته سوم مسابقات سوپر لیگ با تیم دانشگاه آزاد مبارزه خواهیم داشت و این رقابت‌ها یکی از سخت‌ترین بازی‌ها ما در هفته سوم خواهد بود. هفدهم آذر ماه این دیدار حساس و مهم برگزار خواهد شد؛ البته در هفته دوم ما یک بازی سختی را مقابل تیم مناطق نفت‌خیز داشتیم، در کاتای انفرادی و تیمی نتیجه را واگذار کردیم، اما در بخش کومیته ملی پوشان ما تلاش کردند و توانستیم هفت پیروزی کسب کنیم.

به گزارش فارس ،وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: ما در هفته دوم 9 مسابقه داشته‌ایم که در 7 بازی کومیته برنده شدیم، از نظر امتیاز با باختی که در بخش کاتا داشتیم شرایط خوب نبود، اما خوشبختانه در 7 کومیته پیروزی کسب کردیم و در پایان با نتیجه 21 بر 7 تیم مناطق نفت‌خیز را شکست دادیم. در تلاشیم پیش از آغاز مسابقات هفته سوم یک مرحله اردو برای آمادگی شرایط تیم برگزار کنیم.

سلطانی در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط ملی‌پوشان حاضر در تیم بیمه تعاون راضی هستید یا خیر، گفت: امیر مهدی‌زاده، علی‌اصغر آسیابری و علی فداکار از کاراته‌کاهای با تجربه تیم ملی بزرگسالان هستند و در کنار این نفرات تعدادی جوان با انگیزه داریم که آنها نیز به دنبال این هستند که با مبارزات زیبا و جذاب خودشان را به کاراته ثابت کنند. به هر حال بدنه تیم بدنه خوبی است. ما با همین نفراتی که در ترکیب تیم داریم در هفته گذشته بازی‌های سختی را داشتیم. تیم رعد خاتم‌الانبیاء واقعا تیم سرسختی بود که ما به سختی از سد آنها گذشتیم.

سرمربی تیم بیمه تعاون در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط تیم آیا به قهرمانی در سوپرلیگ هم فکر می‌کنید یا خیر، گفت: شرایط این تیم از نظر هزینه‌هایی که شده عالی است، ما تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. با توجه به اینکه فضای کاراته المپیکی شده، همه کاراته‌کاها به دنبال رسیدن به تیم ملی هستند و به همین دلیل رقابت‌های جذابی در سوپر لیگ دیده می‌شود. حضور تیم‌های مثل بیمه تعاون در لیگ باعث شده بازیکنان از لحاظ مالی ساپورت شوند، امسال با ورود این تیم در مسابقات سوپرلیگ حال و هوای خاصی بوجود آمده است و مسابقات از حالت سنتی در آمده است. سال‌های گذشته رقابت بین سه تیم دانشگاه آزاد، مناطق‌ نفت‌خیز و پاس قوامین بود، اما امسال با حضور بیمه تعاون در سوپرلیگ، رقابت‌ها جذابتر شده است. در گذشته رقابت تنها بین این سه تیم بود و مابقی تیم‌ها صرفا برای حضور در سوپرلیگ تلاش می‌کردند، اما حالا حضور تیم تعاون در مسابقات سوپر لیگ چالش جدیدی در این رقابت‌ها به وجود آورده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید