سعودی اگر عقل داشت دست ایران را بابت امنیت منطقه می‌بوسید

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۸:۵۱
    کد خبر :147036

نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: قدرت‌طلبان سعودی باید بدانند هر اقدام غیرعقلانی، آنها را در لجن زاری که در منطقه ایجاد کرده اند بیشتر فرو کرده و رفته رفته در این لجن زار خفه خواهند شد.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به خط و نشان‌های عربستان سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان مبنی بر اعلان جنگ، اظهار داشت: سعودی‌ها شیطنتشان را انجام می‌دهند؛ هرچند از بی عقلانی که اکنون اریکه قدرت را در عربستان به دست دارند بعید نیست که به هر اقدامی دست زنند.

وی افزود: این افراد باید بدانند هر اقدام جدید غیرعقلانی آن‌ها را در لجن زاری که در منطقه ایجاد کرده اند بیشتر فرو کرده و رفته رفته در این لجن زار خفه خواهند شد.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: این افراد تصور می‌کنند می‌توانند با لوله تفنگ دنیا را وادار به خواسته‌های خود کنند، اما نمی‌دانند که این دوران تفکرات دیگر گذشته است. آن‌ها اگر یک ذره عقل داشتند می‌دیدند که جمهوری اسلامی با تدبیر خود منطقه را در برابر رژیم صهیونیستی متحد کرده است.

در گفت‌وگو با دانشجو وی ادامه داد: سعودی‌ها اگر عقل داشتند دست ایران را می‌بوسیدند و برای موفقیتهای بیشتر جبهه مقاومت تلاش می‌کردند یا حداقل به مخالفت با آن نمی‌پرداختند، اما چون از داشتن عقل بی بهره اند شاهد چنین وضعیتی از سوی آن‌ها هستیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان گفت: به حمدالله توطئه‌ای که قصد داشتند در لبنان عملی سازند با تدابیر فرزند انقلاب و شاگرد شایسته رهبری یعنی سید حسن نصرالله خنثی شد. آن‌ها انتظار داشتند با قرائت متن بیانیه سعد حریری، لبنان آشفته شود، اما با اتخاذ تدابیری مناسب، این توطئه در نطفه خفه شد.

حاجی دلیگانی در پایان خاطر نشان کرد: در حالی که سعد حریری می‌توانست از طرفیت هایش در منطقه به خوبی استفاده کند، اما با استعفایش اقدامات اخیر مربوط به این استعفا نابودی خود را رقم زد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید