تکذیب افزایش قیمت بلیت پرواز کرمانشاه/برخورد با سودجویان

    کد خبر :146900

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب هر گونه افزایش قیمت بلیت پروزا تهران ـ کرمانشاه گفت: با سوءاستفاده کنندگان در فضای مجازی برخورد می شود.

مرتضی دهقان با تکذیب هر گونه افزایش قیمت بلیت پرواز تهران ـ کرمانشاه گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و هیچ شرکت هواپیمایی نرخ ها را بالا نبرده است.

وی ادامه داد: برخی شرکت های هواپیمایی، پروازهای فوق العاده به مقصد کرمانشاه برقرار کرده اند و طی امروز و روزهای آتی پرواز به اندازه کافی به مقصد کرمانشاه انجام خواهد شد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص برخی قیمت های نجومی اعلام شده در فضای مجاز برای مسیرهای منتهی به کرمانشاه اظهار داشت: این موضوع کاملا تکذیب می شود و این اتفاق از سوی ایرلاین ها رخ نداده است؛ اگر در فضای مجازی افرادی بخواهند از وضعیت به وجود آمده و افزایش تقاضای سفر هوایی به کرمانشاه سوء استفاده کنند، با آنها شدیدا برخورد خواهد شد.

تخلف برخی آژانس ها همچنان ادامه دارد

در همین ارتباط، پیگیری های میدانی خبرنگار مهر نشان می دهد که برخی آژانس ها در حال گران فروشی بلیت پرواز تهران ـ کرمانشاه هستند.

اپراتور یک آژانس هواپیمایی مشهور به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر همه پروازهای امروز به مقصد کرمانشاه پُر شده و تنها چند صندلی خالی داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر پرواز چارتری ساعت ۱۷ هواپیمایی آسمان با قیمت ۴۳۰ هزار تومان چند صندلی خالی دارد. همچنین این شرکت برای ساعات ۲۱ و ۲۲ نیز به نرخ های به ترتیب ۲۴۱ و ۱۱۹ هزار تومان هم امکان فروش بلیت سیستمی و برنامه ای را خواهد داشت.

اپراتور یکی دیگر از آژانس های هواپیمایی هم در پاسخ به تماس خبرنگار مهر که خود را متقاضی بلیت معرفی کرد، گفت: پرواز ساعت ۱۷ با قیمت فروش سیستمی (نه چارتری)۲۴۰ هزار تومان با ایرلاین آسمان ۳ صندلی خالی دارد.

به گزارش انتخاب، ضمن اینکه پرواز های ساعت ۲۱ به قمیت ۲۴۱ هزار و ۲۰۰، ساعت ۲۲ با ۱۴۰ هزار تومان و ساعت ۲۳:۱۵ با قیمت ۱۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان هم امکان رزرو بلیت برای مسافران وجود دارد.

به گفته این کارشناس فروش بلیت پروازهای داخلی، آنچه در فضای مجازی مطرح شده که برخی آژانس های خدمات مسافرت هوایی نرخ پرواز تهران ـ کرمانشاه را به قیمت ۹۰۰ هزار تومان عرضه می کنند، برای تخریب آژانس ها بوده است!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید