بانک‌های کرمانشاه فعالند/ اعزام ATM سیار و پول نقد به مناطق زلزله زده

    کد خبر :146745

دبیرکل شورای هماهنگی بانک‌های دولتی اعلام کرد: همه شعب بانک‌های استان کرمانشاه به جز شهرستان سرپل ذهاب فعال و آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

«علیرضا قیطاسی» با ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده در غرب کشور درباره فعال نبودن بانک ها در شهرستان سرپل ذهاب گفت: از آنجا که زیرساخت های خدمت رسانی بانک ها در این شهرستان به دلیل زلزله آسیب دیده و برق این شهرستان قطع بود، امکان فعالیت شعب وجود نداشت.
وی ادامه داد: با این حال با کمک کمیسیون بانک های استان کرمانشاه، کامیون های سیار بانک های ملی و صادرات ایران برای خدمت رسانی به مردم شهرستان سرپل ذهاب به منطقه اعزام شدند.
قیطاسی تاکید کرد که پول نقد کافی با هماهنگی شورای هماهنگی بانک های دولتی به استان کرمانشاه ارسال شده و جای هیچ نگرانی در تامین نقدینگی وجود ندارد.
«محمدرضا جمشیدی» دبیرکانون بانک های خصوصی نیز اعلام کرد که همه شعب بانک های خصوصی در استان کرمانشاه فعال است و خدمت رسانی به هموطنان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
به گزارش ایرنا،محل وقوع استان کرمانشاه حوالی ازگله و در ساعت 21 و 48 دقیقه و در عمق 11 کیلومتری زمین روی داده است.
همچنین پس لرزه هایی به بزرگی 4.6 و 4 ریشتر این منطقه را لرزاند که همچنان ادامه دارد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده، تاکنون در این زمین لرزه بیش از 200 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند و تعداد مجروحان این حادثه دردناک به 1700 نفر رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید