تغییرات ملموس دولت روحانی در این چهار سال چه بود؟

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹

از آنجا که انتقاد از دولت مستقر غالبا کار آسان تری است، این روزها، منتقدان دولت، به شدت دست به کار شده‌اند تا عملکرد روحانی را نقد کنند. در سوی مقابل اما دولتی‌ها و هوادارانشان هم بیکار ننشسته‌اند و این روزها به شدت در حال دفاع از دولت هستند. کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #تغییرات_ملموس این روزها از اتفاقات مثبت در دوران دولت روحانی سخن می‌گویند.

هر چه به انتخابات نزدیک و نزدیکتر می‌شویم، صف‌آرایی موافقان و مخالفان دولت، گرم و گرمتر می‌شود. هم اکنون و با پایان ثبت‌نام نامزدهای نهایی انتخابات، کم و بیش صحنه مبارزه آخر اردیبهشت ماه ترسیم شده و همین مسأله، منجر به صف‌آرای جناح‌های سیاسی و هواداران آن گشته است.

از آنجا که انتقاد از دولت مستقر غالبا کار آسان تری است، این روزها، منتقدان دولت، به شدت دست به کار شده‌اند تا عملکرد روحانی را نقد کنند؛ از تندروترین منتقدان که می‌گوید، روحانی هیچ کاری نکرده و در حال افتتاح دستاوردهای دولت احمدی‌نژاد است تا منتقدان منصف که قائل به عملکرد برای دولت هستند، اما همان عملکرد را در بوته نقد قرار می‌دهند.

در سوی مقابل اما دولتی‌ها و هوادارانشان هم بیکار ننشسته‌اند و این روزها به شدت در حال دفاع از دولت هستند. کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #تغییرات_ملموس  این روزها از اتفاقات مثبت در دوران دولت روحانی سخن می‌گویند.

با توجه به نظریات مختلف و متفاوتی که در این زمینه وجود دارد، امروز می‌خواهیم نظر شما خوانندگان تابناک را در خصوص عملکرد مثبت و قابل دفاع دولت روحانی بدانیم؛ همانی که هوادارانش این روزها آن را تغییرات ملموس می‌خوانند.

منتقدان دولت هم نگران نباشند. خوانده می‌شوید فردا به انتقادها از عملکرد دولت روحانی است.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید