فعالیت 300 نیروی هلال احمر برای آواربرداری مناطق زلزله زده/ توزیع یک هزار دستگاه چادر و 5 هزار تخته پتو میان زلزله زدگان

    کد خبر :146554

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۳۰۰ نیروی هلال احمر برای آواربرداری مناطق زلزله زده مشغول فعالیت هستند، گفت: یک هزار دستگاه چادر و 5 هزار تخته پتو میان زلزله زدگان توزیع شده است.

به گزارش فارس، مصطفی محمدیون در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب گفت: از زمان اعلام زمین لرزه، تاکنون 100 تیم عملیاتی به مناطق زلزله زده اعزام شده که از استان‌های کردستان، ایلام و همدان بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 300 نیروی هلال احمر با امکانات و تجهیزات کافی در حال آواربرداری و نجات مصدومان از زیر اوار هستند، عنوان کرد: دو تیم مجهز به سگ زنده یاب در منطقه برای کمک به افراد گرفتار در زیر آوار در حال فعالیت هستند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر درباره توزیع یک هزار دستگاه چادر و پنج هزار تخته پتو میان آسیب دیدگان تاکید کرد: هم اکنون در حال تحویل یک هزار دستگاه چادر دیگر هستیم و هفت هزار دستگاه چادر نیز تا پایان شب میان زلزله زدگان توزیع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه 10 فروند بالگرد از نواحی مختلف کشور به استان کرمانشاه اعزام شده است، خاطرنشان کرد: امروز 100 هزار بسته غذایی هم میان زلزله زدگان توزیع خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید