بن‌زما: دوری از تیم ملی برای من عذاب آور است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۱۱
    کد خبر :146475

ستاره فرانسوی تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا گفت: همیشه به تیم ملی و دروی از آن می‌اندیشم و این دوری برای من عذاب آور است.

به گزارش فارس، کریم بن‌زما بازیکن بحران زده تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: سخت ترین چیز این است که هوادار شما شروع به توهین کردن کند، فحش بدهد و تو نتوانی به او حقیقت را بگویی.درباره دشان رسانه‌ها دروغ می‌نویسند، دشان گفته که من دیگر به تیم ملی فکر نمی‌کنم، مگر ممکن است که دشان چنین چیزی بگوید؟ هفته‌ای نیست که من با او تماس تلفنی نداشته باشم. چرا به تیم ملی فکر نکنم؟ همیشه به تیم ملی و دروی از آن می‌اندیشم و این دوری برای من عذاب آور است. از طرفی دشان گفته که او تصمیم می‌گیرد، اگر اینگونه بود که اکنون من در تیم ملی بودم! خیر اینگونه نیست، وزیر ورزش برای تیم ملی تصمیم می‌گیرد و برای دشان متاسفم که حتی شجاعتع بیان واقعیت را هم ندارد و برابر رسانه‌های مافیایی و نژادپرست فرانسه کاملا تسلیم شده و منتظر است آنها برایش تصمیم بگیرند.

وی افزود: چند بازی آخر رئال مادرید را تماشا کنید، من در آخرین ثانیه‌ها دچار مشکل شدم، کتمان نمی کنم که مثل گذشته نیستم اما این عمدی نیست که هواداران به من توهین کنند. این کمال بی انصافی است و واقعا زشت و سخت است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید