باباصفری: آرزوی هر مربی است که با تیمی مثل ایران کار کند/ در حال حاضر ماچک بهترین گزینه بود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۴۱
    کد خبر :146418

سنگربان لژیونر تیم ملی هندبال ایران گفت: آرزوی هر مربی این است که با تیمی مانند ایران کار کند، چون می‌تواند با این پتانسیل به قهرمانی آسیا فکر کند.

محسن باباصفری در مورد دربی بخارست و پیروزی برابر دینامو در هفته دهم رقابت‌های لیگ هندبال رومانی اظهار داشت: این مسابقه مانند دربی استقلال و پرسپولیس در فوتبال ایران است و حساسیت زیادی برای مردم و بازیکنان دارد. بازی خوبی بود و هر دو تیم، مخصوصاً ستاره‌های ایرانی حاضر در میدان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. خدا را شکر که تیم ما به پیروزی رسید و توانستیم صدرنشین رقابت‌های لیگ شویم.

به گزارش فارس ، وی درمورد انتخاب بروت ماچک به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال ایران خاطرنشان کرد: واقعاً هندبال ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد. هیچ تیمی به اندازه ایران ستاره و مهره ندارد و آرزوی هر مربی این است که با تیم ایران کار کند، چون می‌داند که می‌تواند با داشتن این مهره‌ها به قهرمانی در آسیا فکر کند و حتی نگاهی به درخشش در جام جهانی ٢٠١٩ هم داشته باشد.

سنگربان لژیونر تیم ملی هندبال ایران گفت: من فکر می‌کنم در حال حاضر بروت ماچک بهترین گزینه بود، چون ما زمان بسیار کمی که داریم و ماچک هم شناخت کافی از ایران و تک تک بچه‌ها و روحیات ما دارد که این امر می‌تواند روند کار را سریع‌تر کند و همچنین ماچک شناخت کاملی از آسیا دارد، چون سرمربی قطر و بحرین بوده و این دو تیم رقیب‌های اصلی ما در مراحل بالاتر هستند. همچنین تیم ملی از کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است که با حمایت وزارت ورزش می‌تواند نتایج درخور شان هندبال ایران کسب کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید