برنامه فشرده لژیونرهای هندبال/ ستاره‌ها تا 28 آذر در اختیار باشگاه‌هایشان هستند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۰۳
    کد خبر :146316

لژیونرهای هندبال ایران برای حضوردر اردوی تیم ملی و اردوی تدارکانی اسلوونی برنامه فشرده‌ای دارند.

به گزارش فارس، هجدهمین دوره رقابت‌هاى هندبال قهرمانى مردان آسیا به میزبانى کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. قرعه‌کشى این دوره از مسابقات برگزار شد و تیم ملى هندبال ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌هاى عراق و ژاپن در گروه اول رقابت می‌کند.

مسئولان فدراسیون هندبال که به تازگی سرمربی تیم ملی را انتخاب کرده‌اند، برنامه‌ریزی کرده‌اند تا ملی‌پوشان اوایل دی ماه به همراه سرمربی جدید خود به اردوی تدارکاتی اسلوونی بروند. به احتمال فراوان این اردو از اوایل دی ماه آغاز خواهد شد. به این ترتیب هندبالیست‌های ایران بلافاصله پس از این اردوها راهی کره‌جنوبی می‌شوند تا در مسابقات قهرمانی مردان آسیا حضور پیدا کنند.

هندبال ایران این روزها حدود 10 لژیونر در کشورهای مختلف دارد که همگی از ملی‌پوشان محسوب می‌شوند؛ این نفرات تا 28 آذر ماه درگیر مسابقات خود هستند و پس از آن می‌توانند در خدمت تیم ملی باشند. گفته می‌شود نفراتی مانند سجاد و الله‌کرم استکی، محسن باباصفری، افشین صادقی و پویا نوروزی‌نژاد بلافاصله پس از اتمام مسابقات باشگاهی خود در صورت فراهم شدن شرایط به ایران خواهند آمد تا چند روز در کنار خانواده‌های خود بوده و کمی استراحت کنند، اما نفراتی همچون سجاد ندری، علیرضا موسوی، سعید حیدری‌راد، شاهو نصرتی از تیم‌های باشگاهی خود به اردوی اسلوونی خواهد پیوست.

هجدهمین دوره رقابت هاى هندبال قهرمانى مردان آسیا از ۲۸ دی تا ۸ بهمن ماه به میزبانى کره جنوبی برگزار خواهد شد و گروه بندى مرحله مقدماتى هجدهمین دوره مسابقات قهرمانى مردان آسیا به شرح زیر است:

گروه یک : ایران – عراق – ژاپن

گروه دو : بحرین – عمان – ازبکستان – استرالیا

گروه سوم: کره جنوبی – امارات – هند – بنگلادش

گروه چهارم : قطر – عربستان – چین – نیوزلند

انتهای پیام/س

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید