گوشی‌های پرحاشیه گوگل!

    کد خبر :146247

گزارش‌های منتشر شده در فضای مجازی حاکی از آن است که گوشی‌های پیکسل ۲ ایکس ال گوگل، بار دیگر دچار مشکل در صفحه نمایش شده‌اند.

چند هفته پیش بود که صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند گوگل مدل پیکسل ۲ ایکس ال، دچار مشکل سوختگی پیکسل‌ها شده بود که این مشکل در اثر استفاده چند روزه از گوشی برای کاربران ایجاد شده بود.

به گزارش ایسنا ،اما هم اکنون بر اساس اخبار جدید منتشر شده، کاربران گوشی های پیکسل ۲ ایکس ال در فضای مجازی اظهار کرده اند که کناره و حاشیه صفحه نمایش گوشی های مذکور کار نمی کند و بسیاری از آنها از مشکل پیش آمده ناراضی هستند.
با اینکه مدت زیادی از عرضه گوشی‌های گوگل پیکسل ۲ وگوگل پیکسل ۲ XL نگذشته است، این گوشی‌ها با سیل پایان‌ناپذیری از مشکلات کوچک و بزرگ مواجه شده‌اند. یکی از مشکلات این گوشی، از کار افتادن میکروفون آن به هنگام تماس تلفنی یا ضبط صدا است. یکی دیگر از مشکلات آن هم که گفته شد، نقص در صفحه نمایش این گوشی ها بود. اما شرکت گوگل در این باره مدعی شد که صفحه نمایش بکار گرفته شده در این گوشی به هیچ عنوان با صفحه نمایش گوشی‌های دیگر متفاوت نیست و کاملا مشابه پنل‌های اولد سایر گوشی های هم رده آن است.

این غول تکنولوژی همچنین اعلام کرد که تحقیقات گسترده‌ای در این باره انجام داده است و نتایج بدست آمده از تحقیقات کاملا بر تطابق پیکسل‌های صفحه نمایش گوشی هوشمند پیکسل ۲ ایکس ال دلالت دارد. گوگل در آخر به تمامی کاربران اطمینان داد که در اثر استفاده روزانه از این گوشی هرگز با چنین مشکلی روبرو نخواهند شد. گوگل همچنین قول داده بود که با بروزرسانی نرم افزاری مشکل پیش آمده را حل خواهد کرد.

گوگل با دریافت چنین شکایت ها و گزارشهایی از سوی کاربران گوشی های پیکسل ۲ ایکس ال تصمیم گرفته است مشکل بوجود آمده را با یک بروزرسانی نرم افزاری حل کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید