فولکس‌های قورباغه‌ای الکتریکی می‌شوند

  • خودرو
  • یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۱۹
    کد خبر :145928

فولکس واگن در اندیشه بازمعرفی “بیتل‌”های نمادین خود به عنوان یک خودروی الکتریکی و با قابلیت محرک چرخ‌های عقب و براساس پلت‌فرم MEB است.

این پروژه در اصل چراغ سبزی برای حرکت عملی به سمت الکتریکی‌هایی است قرار است در آینده کمپانی بزرگ آلمان‌ها جا بگیرد.

به گزارش بازتاب به نقل از عصرایران، هربرت دیز، مدیر ارشد فولکس‌واگن در این خصوص تشریح کرد: در این پروژه بیتل‌های الکتریکی به خواهر مینی‌ون‌های الکتریکی این شرکت تبدیل می‌شوند که قرار است براساس مدل مفهومی “آی دی باز ID Buzz” ساخته شوند. مدل مفهومی ID Buzz مدلی است که در نمایشگاه خودرویی دیترویت گذشته برای اولین بار به نمایش درآمد.

دیز در این خصوص براین باور است که نسل بعدی خودروهای الکتریکی باید مدلی باشد که مردم با آن رابطه احساسی برقرار می‌کنند.

احتمالا بیتل های الکتریکی آینده به مراتب بهتر از مدل‌های امروزی خواهند شد. از طرفی این خودروها به دلیل قابلیت محرک چرخ‌های عقب به تاریخ و نیاکان خود نزدیک‌تر می‌شوند.

داشتن پلت فرم‌های MEB ، راه ساختن بیتل‌های الکتریکی را برای فولکس‌واگن آسان کرده است و رویکرد جدید و در دسترسی در این خصوص محسوب می‌شود. این پلت‌فرم قابل انعطاف ساختن خودروهایی با قابلیت محرک چرخ‌های عقب، چرخ‌های جلو و محرک تمام چرخ را برای سازندگان فراهم خواهد آورد.

اولین مدل باتری‌دار و الکتریکی فولکس‌واگن به صورت یک هاچبک ID در سال گذشته به نمایش درآمد. خودرو با قابلیت محرک چرخ‌های عقب و باموتور عقب ارائه خواهد شد و حدود 168 اسب‌بخار قدرت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید