مدرن‌ترین مرسدس‌های کلاس G

  • خودرو
  • یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۱۶
    کد خبر :145917

توسعه مدل‌های 2019 بنز کلاس G، بسیار پیشرفته‌تر از آن چیزی است که در ابتدا تصور میشد، با این حال جدیدترین SUV های بنز در اوایل ژانویه سال آینده معرفی خواهند شد.

مرسدس بنز مدل 2019 کلاس G در نمایشگاه خودرویی دیترویت 2018 برای اولین بار با مخاطبان مواجه خواهد شد. این خودرو با ظاهر بازطراحی شده خود از اولین معرفی خود در سال 1979 فاصله خواهد گرفت.

به گزارش بازتاب به نقل از عصرایران، خودرو در فضای داخلی و خارجی کاملا جدید و متمایز شده است. با این وجود، این 4*4 محبوب شکل و شمایل باکسی و جعبه‌ای خود را حفظ کرده است. با این وجود حال و هوای تجهیزات لمسی مدرن و فضای بزرگتر در فضای داخلی کاملا محسوس است.

انتظار می‌رود ظرفیت‌های آفرودی خودرو با یک سامانه تعلیق مستقل، چرخ‌های سفری بزرگ و پیشرفته و زوایای حرکتی توسعه یافته افزایش یابد. با این اوصاف خودرو در چالش‌های آبی تا عمق بیشتری در آب فرو خواهد رفت و آسیب‌ های کمتری را متحمل می‌شود.

سامانه محرک چهار چرخ هوشمند با سه قفل دیفرانسیل و گستره کوتاه دنده‌ای مشخصه‌ایست که می‌توان آن را با یک سامانه انتقال قدرت 9 سرعته دو کلاچه هماهنگ دانست.

در کنار طبقه بندی معمول سامانه‌های مولد قدرت بنزینی و دیزلی، این خودروهای 2019 با موتورهای 4 لیتری توئین توربو V8 ساخته AMG ارائه می شوند. انتظار می‌رود مدل‌های G500 این خودرو خروجی معادل 400 اسب‌بخار داشته باشند. در مدل G63 نیز شاهد خروجی 600 اسب‌بخاری خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید