رونمایی از پرشتاب‌‌ترین ب ام و سری ۳

    کد خبر :145875

ب‌ام‌و از تمام مدل‌های M3 CS خود رونمایی کرد. سامانه صوتی ویژه، صفحات خاص روی درها، سامانه اطلاعات- سرگرمی ویژه، به GPS و ناوبری از دیگر ویژه‌های درون کابین هستند.

مدل جدید ب‌ام‌و برای ارائه ترکیبی از پرفورمنس بالا و کاربردی بودن هرروزه ساخته شده است. خودرو به واسطه یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر توئین توربو با گشتاور 600 نیوتن‌متر خروجی معادل 453 اسب‌بخار تولید می‌کند. این موتور با یک سامانه انتقال قدرت دو کلاچه و 7 سرعته M هماهنگ می‌شود. در نسخه‌های ویژه (اسپشیال ادیشن) خودرو برای شتاب صفر تا صد کیلومتر تنها به 3.7 ثانیه نیاز دارد و با بیشینه سرعت 280 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش بازتاب به نقل از عصرایران، قابلیت‌های پرفورمنس در این خودرو باعث تغییرات متفاوت در خودرو نشده است. با این وجود M3 CS به دلیل استفاده گسترده از فیبر کربن و پلاستیک فشرده 50 کیلوگرم سبک‌تر از مدل‌های استاندارد خود محسوب می شود.

مواد سبک در درب موتور و سقف خودرو و همچنین بخش بزرگی از بدنه به کار رفته است. این موضوع نه تنها اما M3 CS را سبک‌تر کرده است بلکه کشش مرکزی خودرو را کم کرده است.

وجود یک سامانه تطبیقی M، دیفرانسیل فعال M و اگزوز اسپورت دوشاخه با چهار خرروجی از اصلاحات ساختاری پرفورمنس در این خودرو است. چرخ‌های 19 و 20 اینچی خودرو با آلیاژهای مصنوعی و برندهای خوب ساخته شده‌اند.

طراحی منحصربه‌فرد کابین همچنان ادامه دارد و طراحان از حجم بالای چرم مرینو و بخش‌های آلکانترا در خودرو بهره می‌برند.

سامانه صوتی ویژه، صفحات خاص روی درها، سامانه اطلاعات- سرگرمی ویژه، به GPS و ناوبری از دیگر ویژه‌های درون کابین هستند.

تولید جهانی خودرو به 1200 دستگاه محدود خواهد شد و احتمالا 550 دستگاه از این خودرو در آمریکا به فروش می‌رسد. با وجود اینکه هیچ جزئیاتی در خصوص قیمت این خودرو در آمریکا اعلام نشده است، علاقه‌مندان می‌توانند سفارش خود را در ماه می ارائه دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید