هولولنز مجوز رسمی فروش در اروپا را دریافت کرد

    کد خبر :145790

شرکت مایکروسافت موفق شده است تا مجوز رسمی برای فروش هدست واقعیت ترکیبی این شرکت یعنی هولولنز در 29 کشور اروپایی را دریافت کند.

شرکت مایکروسافت موفق شده است تا مجوز رسمی برای فروش هدست واقعیت ترکیبی این شرکت یعنی “هولولنز” را در 29 کشور اروپایی دریافت نماید.

به گزارش بازتاب از شماران سیستم مایکروسافت در سال 2015 میلادی سیستم هولولنز را با محوریت بازی‌های کامپیوتری معرفی کرد، ولی تا به امروز این عینک واقعیت افزوده با تغییراتی بسیاری روبرو شده است.

این محصول گاه با مشکلاتی در بازار فروش روبرو بوده است ولی در مجموع یک موفقیت تجاری برای شرکت مایکروسافت به‌حساب می‌آید زیرا بسیاری از افراد در ایالات‌ متحده آمریکا و شرق دور برای خرید این هدست اقدام کرده‌اند.

با این وجود، مشکل اصلی مایکروسافت، بازار سخت‌گیر اروپا به‌حساب می‌آید زیرا کشورهای اروپایی، به‌سختی به محصولات سخت‌افزاری مجوز می‌دهند ولی اخبار جدید حاکی از آن هستند که این مشکل برای محصول مورد نظر مایکروسافت حل‌ شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این غول بزرگ مایکروسافت، هولولنز توانسته است تا مجوز عرضه محصول خود در 29 کشور مختلف اروپایی را دریافت کند.
به این ترتیب این محصول می‌تواند در 39 کشور مختلف جهان عرضه شود و این آمار برای این هدست 3 هزار دلاری می‌تواند بازاری بسیار بزرگ و ویژه باشد.

همچنین گفته می‌شود که مایکروسافت قصد دارد تا بازار کشورهایی مانند سوئد، اسپانیا و ترکیه را نیز به لیست خود اضافه کند که البته هنوز با موافقت دولت‌های این کشورها روبرو نشده است.

همچنین علاوه بر موارد یاد شده، هولولنز می‌تواند با دریافت استاندارد IP50 به‌عنوان یک عینک واقعیت مجازی مقاوم در برابر گرد و غبار و مفید برای استفاده در کارگاه‌های ساختمانی نیز شناخته می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید