8 خودرو در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی سوختند

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۱۳
    کد خبر :145654

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در کوی نبوت اهواز خبر داد.

محمود روزبهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ساعت 4:13 صبح امروز و گزارش وقوع آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی پنج طبقه واقع در خیابان مبین یک کوی نبوت اهواز، نیروهای ما به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: اولین اکیپ آتش‌نشانی از نزدیک‌ترین ایستگاه مجاور ظرف پنج دقیقه در ساعت 4:16 به محل حادثه رسید و مشاهده شد که حریق در پارکینگ این مجتمع مسکونی رخ داده است. نیروهای ما ضمن خارج کردن ساکنان این مجتمع مسکونی، نسبت به اطفای حریق در کمترین زمان ممکن اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: در این حادثه هشت دستگاه خودرو که در پارکینگ این ساختمان پارک شده بودند، در آتش سوختند که از این تعداد به پنج دستگاه خودرو آسیب جدی وارد شد و برآورد می‌شود که خسارت ناشی از حریق به این پنج دستگاه خودرو بیش از 80 درصد باشد.

روزبهانی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت. در این حادثه به علت گستردگی حریق سه اکیپ آتش‌نشانی از سه ایستگاه با سه دستگاه خودور امداد و نجات و شش دستگاه خودرو اطفای حریق اعزام شده بودند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه هنوز مشخص نشده است، گفت: نیروها و کارشناسان آتش‌نشانی همچنان در محل حادثه حضور دارند و علت حادثه در دست بررسی است

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید