سرقت طلای زنان برای ساختمان‌ سازی +عکس

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۰۶
    کد خبر :145630

مرد سارق به بهانه کمک به نیازمندان طلای زنان را سرقت می‌کرد و با فروش طلاها ساختمان می‌ساخت. متهم مدعی است ابتدا برای تفریح سرقت‌ها را آغاز کرده بود.

به گزارش جام‌جم، اواخر مرداد امسال زنی با مراجعه به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران راز سرقت‌های متهم را فاش کرد. مالباخته در شکایت خود گفت: متهم در خیابان سراغ من آمد و بسته‌ای پول و یک کیسه لباس نشانم داد و مدعی شد حاجت روا شده و قصد کمک به نیازمندان را دارد. او در ادامه عنوان کرد قصد خرید طلا برای همسرش را دارد و به این بهانه طلاهای مرا گرفت و بعد از بررسی داخل کیسه پول و لباس‌ها گذاشت و تحویلم داد. بعد از رفتن او متوجه شدم فقط چند دست لباس کهنه داخل آن است و انتهای کیسه سوراخی بود که طلا را از داخل آن برداشته بود.

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده، وقوع سرقت‌های مشابه دیگر در مناطق غرب و شمال‌غرب تهران بویژه در محدوده شهرک قدس و پونک به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد. با بررسی دوربین‌های مداربسته، پلاک خودروی سارق به دست آمد و ماموران سراغ مالک آن در سمنان رفتند.

زن 25 ساله به عنوان مالک خودرو در تحقیقات گفت: چندی پیش با شخصی به نام غلامرضا آشنا شدم و پس از مدت کوتاهی تصمیم به ازدواج گرفتیم. طی این مدت نیز ماشین من در اختیار وی قرار داشت و بتازگی آن را از او تحویل گرفتم.

سرانجام غلامرضا در غرب تهران شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی‌ها به ده‌ها فقره سرقت اعتراف کرد و گفت: من نیازی به پول سرقت‌ها ندارم و در زمینه ساخت‌وساز ساختمان در شهرستان فعالیت می‌کنم. چندی پیش و از طریق یکی از دوستانم که چند بار به اتهام سرقت از زنان دستگیر شده و بتازگی از زندان آزاد شده بود، این مدل سرقت را آموزش دیدم. ابتدا برای تفریح چند سرقت انجام دادم، اما در ادامه به این کار عادت پیدا کرده بودم و پول حاصل از فروش طلاهای سرقتی را در ساخت‌وساز هزینه می‌کردم.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر اعلام کرد: از تمامی شکات و مالباختگانی که به این شیوه و شگرد مورد سرقت و کلاهبرداری قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود برای شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در جنت‌آباد شمالی ـ خیابان کبیری طامه مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید