مودست:روزی به کلن بازمی‌گردم/بازیکنی نیستم که ذخیره لواندوفسکی شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۳۵
    کد خبر :145536

مهاجم با تجربه و فرانسوی شاغل در لیگ حرفه‌ای چین می‌گوید در بایرن مونیخ ذخیره روبرت لواندوفسکی نمی‌شود و روزی به اف.ث‌کلن بازخواهد گشت.

به گزارش فارس، آنتونی مودست چند ماه قبل انتقالی سخت و پرسروصدا به سوپرلیگ چین داشت.وی که ماه بحث انتقالش به لیگ کشور خاور دوری مطرح بود، عاقبت راهی تیانجین کوانجیان شد.مهاجم ۲۹ ساله که هم اکنون از فرصت تعطیلی لیگ این کشور آسیایی استفاده کرده و تعطیلات را آلمان سپری می‌کند، سری هم به شهر کلن و تمرینات تیم سابقش زده است.

همین حضور سبب شد تا خبرنگار روزنامه نخست این شهر قدیمی آلمان یعنی اکسپرس سراغش برود و نظرش را در مورد ۲ موضوع بپرسد.

مودست در مورد احتمال بازگشت به تیم کلن اظهار داشت:در شرایطی که اکنون به خاطر تعطیلی ۲ ماهه فوتبال چین، در کلن هستم، طبیعی است که به محل تمرین تیم رفتم،‌با جوانان تمرین و بازی کردم.به هرحال یکی از آرزوهای من، بازگشت به کلن خواهد بود.البته به خاطر قراردادم چنین اتفاقی ممکن است در آینده دور رخ دهد.

دومین موردی که لژیونر فرانسه در لیگ چین به آن پاسخ داد، پاسخ به خبر حضور احتمالی در بایرن بود.این که در چند روز گذشته شایعه آمدنش به مونیخ برای ذخیره‌نشینی روبرت لواندوفسکی شنیده شد.

وی در این مورد عنوان کرد:بازیکنی نیستم روی نیمکت بنشیند.۲۹ ساله هستم و زمانی برای از دست دادن ندارم.با بایرن هرچند قهرمان آلمان می‌شوم اما هیچ تمایلی برای نیمکت‌نشینی لواندوفسکی ندارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید