گنج‌زاده: لیگ‌های جهانی پله‌های رسیدن به المپیک است/امیدوارم در هلند و آلمان برای کاراته ایران نماینده‌ مفیدی باشم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷
    کد خبر :145450

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: لیگ های جهانی کاراته وان پله‌ هایی است که برای رسیدن به المپیک پیش روی ما قرار دارد و باید برای رسیدن به توکیو از این پله ها بالا برویم.

به گزارش فارس، گنج زاده طی روزهای شنبه و یکشنبه ۲۰ و ۲۱ آبان ماه در روتردام هلند برای کاراته کاهای این کشور اصول تکنیک و تاکتیک در مبارزه را تدریس می‌کند و پس از آن به آلمان می رود تا برای ژرمن ها هم کلاس بگذارد. گنج زاده با دو طلا و یک برنز از لیگ های جهانی در سال ۲۰۱۷ اخیرا از سوی فدراسیون جهانی به عنوان یکی از “گرند وینر”های سال (برنده های بزرگ) معرفی شد.

سجاد گنج‌زاده  در مورد برگزاری سمینار آموزشی کاراته در کشور هلند، اظهارداشت: بابک گودرزی از قهرمانان سابق در هلند باشگاهی تأسیس کرده که با حمایت او و فدراسیون کاراته هلند برای برگزاری یک دوره سمینار آموزشی در بخش کاراته‌کاهای زیر ۱۶ سال و کاراته‌کاهای بالا ۱۶ سال راهی هلند شده‌ام. این سمینار از دیروز (شنبه) به مدت ۲ روز پیگیری می‌شود، این اولین تجربه‌ام است که در خارج از ایران سمینار برگزار می‌کنم و امیدوارم که طی این ۲ روز برای کارته‌کاهای هلندی مفید باشم. البته قرار است پس از پایان این سمینار آموزشی راهی کشور آلمان شوم و طی ۲ روز نیز در شهر مونیخ تدریس کنم. یک باشگاهی در آلمان از من دعوت کرده تا طی ۲ روز تجربیاتم را در اختیار آنها قرار دهم.در پایان امیدوارم با برگزاری سمینا‌های آموزشی برای کاراته ایران نماینده مفیدی در اروپا بوده باشم.

گنج‌زاده در پاسخ به این سوال که شرایط آمادگی شما پیش از آغاز مسابقات لیگ جهانی کاراته‌ وان چطور است؟ گفت: در سال جاری حضور در مسابقات آسیایی، وورد گیمز، کشورهای اسلامی و لیگ جهانی را پشت سر گذاشتیم و واقعاً سال پر مشغله‌ای را داشتیم و همچنان این ترافیک کاری ادامه دارد. پس از حضور در این رویداد‌ها، حس کردم بدنم نیاز به یک استراحت ۲ تا ۳ ماهه دارد، به خاطر همین استراحت کوتاهی را داشتم و بلافاصله تمریناتم را آغاز کردم. برای حفظ آمادگی ‌ام‌ در مسابقات سوپر لیگ شرکت می‌کنم و برنامه اصلی‌ام حضور در نخستین مرحله لیگ جهانی سال ۲۰۱۸ پاریس است. امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنم. تلاش می‌کنم مثل سال‌های گذشته در خدمت تیم ملی باشم و برای کاراته کشورم مدال‌آوری کنم.

قهرمان مسابقات جهانی کاراته در ادامه صحبت‌های خود در مورد مسیر سختی که کاراته کاها برای رسیدن به المپیک رو پیش رو دارند و باید در لیگ‌های جهانی حضور پیدا کنند، گفت: سال ۲۰۱۸ واقعاً سال سختی خواهد بود. ما در هر ماه باید در دو لیگ جهانی مهم با صلاحدید فدراسیون و کادر فنی شرکت کنیم. لیگ های جهانی پله‌ هایی است که برای رسیدن به المپیک توکیو پیش روی ما قرار دارد و باید از این پله ها بالا برویم. امیدوارم کاراته‌کاهای ایرانی این پله‌ها را خوب بالا بروند تا رنکینگ خود را بالا ببرند و سهمیه المپیک را کسب کنند و انشاالله به مدال المپیک توکیو برسیم. واقعاً خیلی شرایط سختی را پیش رو داریم، از ۵ وزن ۳ وزن می‌توانند در المپیک شرکت کنند و این شرایط را خیلی سخت کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید