گلوله خوردن بازیگر ترک در پشت صحنه «جن زیبا»؟

    کد خبر :145067

مهرداد فرید تهیه کننده «جن زیبا» از پایان ۸۰ درصد از فیلمبرداری و آغاز تدوین این اثر خبر داد.

مهرداد فرید تهیه کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: در حال حاضر حدود ۸۰ درصد از فیلمبرداری این اثر تمام شده است اما ضبط آن همچنان در اصفهان ادامه دارد ضمن اینکه بازی نورگل یشیلچای بازیگر ترکیه ای «جن زیبا» به پایان رسیده است اما او چند روزی در ایران می ماند تا به بازبینی اماکن تاریخی ایران بپردازد و سپس به کشور خود باز می گردد.

وی افزود: همچنین بازی لیلا زارع نیز به پایان رسیده اما صحنه های مربوط به فرهاد اصلانی در حال ضبط است. به تازگی تدوین «جن زیبا» توسط ابراهیم سعیدی و صداگذاری آن توسط حسین قورچیان آغاز شده است ضمن اینکه در نظر داریم برخی از کارهای فنی فیلم را در ترکیه انجام دهیم.

این تهیه کننده ادامه داد: برخی برای این فیلم شایعاتی ایجاد می کنند که جای تعجب دارد برای مثال چندی پیش گفته شده بود که خانم نورگل یشیلچای در پشت صحنه «جن زیبا» مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داده است که چنین صحبت هایی بسیار حیرت انگیز است ضمن اینکه فشار تولید این فیلم و چنین صحبت هایی باعث شده است که به دیسک من فشار وارد شود و کارم به بیمارستان بکشد.

وی در پایان گفت: قصد داریم «جن زیبا» را برای نمایش در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید