توسط شهرداری منطقه 4 تهران:

خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه همچنان ادامه دارد

    کد خبر :144937

شهردار منطقه 4 تهران گفت: تا زمان خروج آخرین کاروان های زیارتی اربعین حسینی، خدمات شهرداری منطقه چهار در مرز چذابه کماکان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، سید علیرضا حسینی رییس ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه 4 در مرز چذابه با اعلام این خبر گفت: با گذشت 2 روز از مراسم اربعین و با توجه به پیش بینی خروج زائران تا روز دوشنبه 22 آبان ماه جاری، ستاد اربعین منطقه 4 با تجهیزاتی شامل سرویس های بهداشتی، رفت و روب و جمع آوری زباله های موجود در پایانه مرزی تا آخرین روز در مرز چذابه مستقر خواهد بود.

 

وی افزود: تا کنون بیش از 380 هزار نفر برای زیارت عتبات عالیات از مرز چذابه عبور کرده اند و از امکانات فرهنگی و اجتماعی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی بهره برده‌اند و از این تعداد تا کنون 253 هزار نفر به میهن اسلامی بازگشته اند.

 

شهردار منطقه 4 تصریح کرد: همزمان با ورود نخستین گروه از زوار اربعین حسینی از اوایل آبان ماه، فعالیت ایستگاه فرهنگی منطقه 4 در کنار بیش از 400 موکب در مرز چذابه آغاز شد و به دلیل کاهش حجم زوار کماکان فعالیت این مواکب و ایستگاه‌های صلواتی تا آخرین روز بازگشت زائران ادامه خواهد داشت.

 

حسینی با اشاره به تقدیر مسئولان استان خوزستان از اقدامات شهرداری تهران در پایانه مرزی چذابه خاطر نشان کرد: به اذعان فرماندار، استاندار و مسئولان نظامی و انتظامی استان خوزستان، خدمات شهرداری تهران در مرز چذابه امسال همانند سال های گذشته با قوت بیشتری انجام شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید