کیسه زباله ای که بو نمی گیرد

    کد خبر :144675

یکی از محصولات نانویی کیسه زباله آنتی باکتریال است، این کیسه زباله تحمل نگهداری ٢٠ کیلو وزن را دارد و با خاصیت آنتی باکتریالش تا هفت روز بو نمی‌گیرد.شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش باعث رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

در نظر دارد به معرفی محصولات دانش‌بنیان بپردازد که توسط محققان این شرکت‌ها تولید شده است.

لوسیون گیاهی حشرات را از بدن دور می‌کند

محققان یک شرکت دانش بنیان با بهره گیری از فناوری نانو موفق به تولید محصولات دانش بنیان نانویی شده اند.

دافعه حشرات گیاهی، لوسیونی است مخصوص برای افرادی که حساسیت تنفسی دارند و یا نمی‌خواهند در خانه خود از سم استفاده کنند استفاده این لوسیون و تماسش با بدن سبب می‌شود حشرات به مدت ٢٤ ساعت به بدن افراد نزدیک نشوند.

موتور شوی گیاهی با قابلیت تمیزکردن موتور ماشین

اسپری تمیز کننده موتور ماشین به صورت کاملا گیاهی و در مدت زمان پنج دقیقه موتور خودرو را تمیز می‌کند و به دلیل خاصیت ضد اسیدی که دارد هیچ آسیبی به قطعات خودرو وارد نمی‌کند.

ضدغبار نانو هیچ گرد و غباری باقی نمی‌گذارد

ضدغبار نانو با خاصیتی که دارد الکترونیک سطح را از بین می‌برد و علاوه بر آن اجازه نمی‌دهد هیچ گرد و غباری بر روی سطح وسایل باقی بماند.

کیسه زباله آنتی باکتریال با تحمل ٢٠ کیلو وزن

یکی دیگر از محصولات نانویی کیسه زباله آنتی باکتریال است، این کیسه زباله تحمل نگهداری ٢٠ کیلو وزن را دارد و با خاصیت آنتی باکتریالش تا هفت روز بو نمی‌گیرد.

مکمل بنزین نانوی شتاب ماشین را افزایش می‌دهد

باتوجه به آلودگی روزانه هوای سطح شهر مکمل بنزین گیاهی تولیدی بسیار کارآمد و مفید محسوب می‌شود که محققان کشور به آن دست یافته اند، این مکمل سبب افزایش شتاب می‌شود و هیچ آلاینده ای هم ندارد، همچنین سبب کاهش مصرف سوخت و عدد اکتان می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید