داوری: جریانی که دوستان به راه انداخته‌اند، کودکانه است/باید شان استخوان خرد کرده‌ها و پیشکسوتان حفظ شود

  • ورزشی
  • شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۴۰
    کد خبر :144649

سرپرست فدراسیون بوکس گفت: این جریانی که دوستان به راه انداخته‌اند در واقع کودکانه است و آنهایی که برای کمک به بوکس آمده‌اند را فراری می‌دهند.

افشین داوری در مورد بازدید امروز خود از هتل آکادمی و شرایط پیش از آغاز اردوی تیم ملی بوکس، گفت: صبح امروز در هتل آکادمی حضور پیدا کردم و شرایط اسکان ملی‌پوشان را دیدم. ۴ نفر در بخش کادر فنی کنار ملی‌پوشان حضور خواهند داشت، یک پزشک، یک ماساژور و یک سرپرست نیز در کنار تیم ملی فعالیت خواهند کرد. در مجموع ۴۰ نفر در هتل آکادمی حضور دارند، روز گذشته پیش از اینکه اردوها آغاز شود یک بازدید از محل اسکان ملی پوشان داشتم، اما امروز به هتل آکادمی رفتم تا در حضور ملی‌پوشان از شرایط بازدید کنم، خوشبختانه همه شرایط برای برگزاری اردوها مهیا است و اردوها از ساعت ۵ بعد از ظهر شروع خواهد شد.

به گزارش فارس ،وی در پاسخ به این سوال که دلیل تجمع تعداد اندکی از مربیان مقابل وزارت ورزش و جوانان چیست، گفت: متأسفانه مربیان ما خیلی عجله می‌کنند. سال‌های سال به آنها فرصت داده شده بود و حال هم اینطور نیست که بگویم فرصت‌ سوزی شده است. به هر حال با توجه به زمانی که پیش رو داریم، فرصت‌ها هم زیاد است. شاید در جریانی که در مسیر است یکسری‌ها مخالف باشند، البته شاید هم بخشی از این اعتراض‌ها به منافع شخصی برخی‌ها ارتباط دارد. فراموش نکنیم که شرایط فعلی بوکس با شرایط قبل قابل مقایسه نیست، ما با معرفی یک اسپانسر همه شرایط را برای ملی‌پوشان مهیا کردیم. ورزشکاران حاضر در اردوها حق‌الزحمه دریافت خواهند کرد و در واقع از روز اول که وارد شدیم یک اسپانسر را معرفی کرده‌ایم و هیچ کاری با او نداشتیم،اسپانسر تمام هزینه‌ها را پرداخت کرده است.

سرپرست فدراسیون بوکس با درخواست از افرادی که مقابل وزارت ورزش جمع شده‌اند، گفت: من از همه خواهش می‌کنم منافع بوکس را در نظر بگیرند، علی استکی که امروز در مقابل وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا کرده در مقطعی در تیم ملی بوکس به عنوان مربی فعالیت می‌کرده است. عملکرد آنها همین است که حالا می‌بینیم، لازم نیست من بگویم، ما یک برنز بیشتر نتوانستیم در بخش بزرگسالان کسب کنیم، کاری به گذشته ندارم، اما باید همه همسو باشیم. خیلی‌ها آمده‌اند به بوکس کمک کنند، اما این جریانی که دوستان به راه انداخته‌اند پسندیده نیست و در واقع کودکانه است، این رفتارها آنهایی که به بوکس آمده‌اند را فراری می‌دهد.

داوری در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود که این تعداد کمی از مخالفان که مقابل وزارت ورزش تجمع کرده‌‌اند، با حضور در فدراسیون اختلاف نظر ها را حل می‌کردند، عنوان کرد: این تعدادی قلیلی که مقابل وزارت ورزش و جوانان جمع شده‌اند به خانواده بزرگ بوکس بی احترامی کرده‌اند. بنده به خاطر کمک به این خانواده بزرگ در این مسیر حضور دارم و از این تعداد کمی که امروز رفته‌اند و این کارها را کرده‌اند می‌خواهم که گوشه‌ای از این بوکس را بگیرند و به خانواده خود کمک کنند، ما در خدمت همه دوستان هستیم، همه باید فدراسیون را یاری کنند نه اینکه باری باشند روی دوش بوکس. انشاالله این تعداد کمی از دوستان که امروز معترض هستند و شاید بخشی از اعتراض آنها به خاطر منافع شخصی است کوتاه بیایند و به بوکس ایران فکر کنند. آنها باید به پیشکسوتان، قهرمانان و استخوان خرد کرده‌های این رشته احترام بگذارند. زمانی که ما بهترین شرایط را برای بوکس رقم می‌زنیم این رفتارها پسندیده نیست.

سرپرست فدراسیون بوکس در مورد آغاز انتخابات تیم ملی جوانان گفت: ۲۵ آذرماه به بعد جوانان نیز وارد اردو خواهند شد، باید فضا را برای آنها مهیا کنیم جامعه بوکس با من تماس می‌گیرند و از این اتفاقی که رخ داده ناراحت هستند اگر این فضا ادامه پیدا کند بوکس آسیب می‌بیند. از دوستان به عنوان یک برادر کوچکتر می‌خواهم به خانواده بزرگ بوکس احترام بگذارند و شأن این رشته را حفظ کنند. باید به بزرگترهای بوکس احترام بگذارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید