نوروزی‌نژاد: ماچک بهترین انتخاب بود/ شناخت خوب ماچک از ایران و آسیا کمک‌مان می‌کند

  • ورزشی
  • شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۴۰
    کد خبر :144508

لژیونر هندبال ایران گفت: فکر می‌کنم در شرایط کنونی که زمان زیادی در اختیار نداریم، انتخاب ماچک بهترین انتخاب بود.

پویا نوروزی‌نژاد درمورد شرایطش تیم کادتن شافهازن و لیگ سوئیس اظهار داشت: خوشبختانه به هماهنگی بسیار خوبی با سایر بازیکنان رسیده‌ام. هر هفته در ترکیب تیمم به میدان می‌روم و خوشبختانه کادر فنی هم اعتماد خوبی به من دارد. من هم تلاش می‌کنم هر بار که فرصت پیدا می‌کنم با تمام توان بازی کنم و نماینده شایسته‌ای برای هندبال ایران باشم.

به گزارش فارس ،وی ادامه داد: در هفته هفتم لیگ قهرمانان اروپا با وجود اینکه تلاش زیادی کردیم، متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. بازی در لیگ قهرمانان اروپا شرایط خاص و خوبی است که باید به عنوان یک بازیکن جوان از این فرصت برای تجربه‌اندوزی استفاده کنم. در مجموع شرایط‌مان نسبتاً خوب است و هر هفته تمرینات خوبی را پشت سر می‌‌گذاریم.

لژیونر هندبال ایران درمورد انتخاب سه‌باره بروت ماچک به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال ایران خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در مدت زمانی که تا شروع مسابقات داریم انتخاب ماچک بهترین کار بود، چراکه ماچک شناخت خوبی از هندبال ایران و آسیا دارد. با این شرایط در مدت زمانی که در اختیار داریم او می‌تواند به هندبال ملی ایران کمک کند. ارتباط ماچک با بازیکنان ایران هم همیشه خوب بوده است. ما زمان زیادی تا مسابقات پیش‌رو نداریم و بازهم تاکید می‌کنم انتخاب ماچک بهترین انتخاب بود.

نوروزی‌نژاد افزود: امیدوارم هندبال ایران با حضور ماچک بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. فکر می‌کنم پتانسیل کنونی ما آنقدر بالا باشد که بتوانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. با شرایطی که ملی‌پوشان ایران دارند احتمالاً ترسی هم در وجود حریفان به وجود آمده است که باید از آن استفاده کنیم.

هجدهمین دوره رقابت‌هاى هندبال قهرمانی مردان آسیا از 28 دی تا 8 بهمن ماه به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.

گروه‌بندى مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا به شرح زیر است:

گروه یک : ایران – عراق – ژاپن

گروه دو : بحرین – عمان – ازبکستان – استرالیا

گروه سوم: کره جنوبی – امارات – هند – بنگلادش

گروه چهارم : قطر – عربستان – چین – نیوزلند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید