دستگیری 24 تبعه غیرمجاز در شاهرود

  • حوادث
  • شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ۹:۵۸
    کد خبر :144250

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری 24 تبعه غیرمجاز در این شهرستان با تلاش پلیس خبر داد.
فارس: سید مجتبی اشرفی امروز در گفت‌‌وگو با فارس استان سمنان، ضمن بیان طرح‌های انجام‌شده در هفته جاری اظهار داشت: به‌منظور ارتقای امنیت اجتماعی و در جهت حفظ آرامش شهروندان در هفته اخیر، ده‌ها طرح در شهرستان اجرا شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان طرح پیشگیری از سرقت را نام برد که در این طرح، 56 فقره انواع سرقت در شهرستان کشف و در این راستا 24 سارق نیز دستگیر و به مراجع قضایی اعزام شدند.

وی با اشاره به طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف گفت: این طرح با قدرت در سطح شهر و به‌ویژه در مقابل مدارس دخترانه اجرا شد و در این راستا 122 دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف و همچنین 23 دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به طرح برخورد با معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر از کشف بیش از 15 کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد و افزود: در این راستا 20 معتاد و خرده‌فروش نیز دستگیر و روانه مراجع قضایی و همچنین کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

وی همچنین از دستگیری 24 تبعه غیرمجاز در شهرستان سخن گفت و اظهار داشت: این افراد که غالباً اهل کشور افغانستان هستند دستگیر و از کشور طرد شدند.

اشرفی با بیان اینکه در راستای مقابله با کالای قاچاق نیز توفیقات خوبی داشته‌ایم از کشف یک هزار و 467 قلم انواع کالاهای قاچاق به ارزش بیش از 800 میلیون ریال خبر داد.

وی با اشاره به 14 مورد پلمب واحدهای صنفی غیرمجاز گفت: در این راستا، چهار واحد قلیان‌خانه غیرمجاز نیز پلمب شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید