استقبال خوب از «قهرمانان کوچک»/”لازانیا” بزودی کلید می‌خورد

    کد خبر :143379

حسین قناعت گفت: فیلم سینمایی «لازانیا» که چند وقتی است وارد مرحله پیش تولید شده است، بزودی کلید می‌خورد.

به گزارش افکارنیوز، حسین قناعت کارگردان فیلم سینمایی«قهرمانان کوچک» درباره اوضاع اکران این فیلم سینمای گفت: خوشبختانه فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» با استقبال خوبی رو به رو شده است و موج فروش این فیلم سینمایی کماکان ادامه دارد. ما سال گذشته برای اکران فیلم سینمایی«دزد و پری» سرگروه سینمایی نداشته‌ایم؛ اما فیلم سینمایی«قهرمانان کوچک» سرگروه داشت که این موضوع کمک بسیاری برای این فیلم سینمایی بود.

وی ادامه داد: فروش چشم‌گیر فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» که فیلمی در ژانر کودک و نوجوان است، به نوعی یک پاسخ از سوی مخاطبان سینمای کودک و نوجوان است. پاسخی که می‌گوید اگر فیلم جذاب و مناسب در عرصه کودک و نوجوان ساخته شود، مخاطب و تماشاگر خود را پیدا می‌کند. مردم ما ثابت کرده‌اند که اگر ما فیلم خوب و خانوادگی برای آنها تولید شود، همراه با خانواده به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند.

کارگردان فیلم سینمایی«دزد و پری2» درباره زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: زمان دقیق اکران فیلم سینمایی«دزد و پری2» را پخش کننده این فیلم مشخص می‌کند؛ اما با در نظر گرفتن زمان و شرایط به نظرم اکران فیلم سینمایی «دزد و پری2» سال آینده خواهد بود.

قناعت درباره ساخت پروژه‌های جدید خود اظهار کرد: فیلمنامه‌ای نوشته‌ام تحت عنوان «6 قهرمان» یا «قهرمانان کوچک2» که امیدوارم سال آینده بتوانم آن را کلید بزنم. پروژه دیگر دارم به نام «لازانیا» که پروانه ساخت آن را گرفته‌ایم و درحال حاضر مراحل پیش تولید را پشت سر می‌گذارید. «لازانیا» اثری کمدی است و احتمالاً به زودی فیلمبرداری آن کلید می‌خورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید