محدودیت کلمه‌های توییتر با توییت ۳۵ هزار کلمه‌ای شکست

    کد خبر :143316

دو کاربر توییتر توانسته اند باگی از این شبکه اجتماعی بیابند که محدودیت تعداد کاراکتر های توییتر را بر می دارد.

دو کاربر آلمانی توییتر با انتشار یک توییت 35 هزار کاراکتری توانسته اند محدودیت تعداد کاراکتر های توییتر را بشکنند. قالب این توییت، URL می باشد و در آن عبارت .cc وجود دارد که نشان از همین قالب است. با وجود انتقاد برخی از کاربران که معتقدند 280 کاراکتر هم، پیام های طولانی تری را نسبت به قبل ایجاد می کند اما این باگ، توییت بسیار طولانی با ظاهری وحشتناک را تشکیل داده است که نشان می دهد این محدودیت های تعداد کاراکتر، بر خلاف نظر برخی دیگر از کاربران این شبکه اجتماعی، مفید است.

ترجمه توییت بالا به این صورت است:

“مردم! @Timrasett و @HackneyYT می توانند از محدودیت کاراکتری تجاوز کنند! آیا شما ما را باور ندارید؟ در این جا با یک توییت 35 هزار کاراکتری این قضیه را اثبات می کنیم.” در ادامه نیز کاراکتر های بی مفهومی را در چندین سطر ادامه داده اند.

به گزارش تسنیم،پس از این اقدام، توییتر نیز عکس العمل از خود نشان داد و علاوه بر پاک کردن این توییت، حساب کاربری این دو شخص را بلاک کرد و این دو شخص به نقض قوانین متهم کرد اما پس از مدتی، @Timrasett از توییتر عذرخواهی کرد و دلیل این کار را نشان دادن نقطه ضعف توییتر اعلام کرد و توییتر حساب کاربری آن ها برگرداند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید